سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۰:۵۵

اخبار

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد حضرت فاطمه (س) بیمارستان برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا (س) مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد حضرت فاطمه (س) بیمارستان با حضور روسا و مسئولین واحدهای بیمارستانی برگزار شد.

پس از ادای فریضه نماز ظهر و عصر ، حجت الاسلام والمسلمین کمایی ، امام جماعت مسجد حضرت فاطمه (س) ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار سلیمانی گفت : حاج قاسم سلیمانی به عنوان یک قهرمان و یک الگو در میان جوانان و هموطنان و در همه ی  جهان اسلام شناخته شده است و همه ی ما باید تلاش کنیم تا راه سلیمانی ادامه داشته و مکتب سلیمانی زنده بماند.

در ادامه دکتر سید حسن موسوی ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان اهواز که از مدافعان حرم حضرت زینب (س)  نیز بوده است  با بیان سخنانی به تبیین شخصیت فردی و اجتماعی شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخت و گفت : مهمترین ویژگی شخصیتی حاج قاسم اخلاص وی بود.

وی از شهید سلیمانی به عنوان یک مدیر 360 درجه و همه جانبه نگر یاد کرد و گفت : ایشان در همه ی احوال و علی رغم مشغله های فراوانی که به عنوان فرمانده سپاه قدس داشتند هیچگاه خانواده های شهدای جنگ تحمیلی و مدافعان حرم را از یاد نبردند.  

در پایان همه ی نمازگذاران و شرکت کنندگان در این مراسم ، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهید بزرگوار با نثار فاتحه و ذکر صلوات به روح پر فتوح شهید سلیمانی ، به ایشان ادای احترام کردند.


13 دی -6
13 دی -5
13 دی -4
13 دی -2
13 دی -1

13 دی -7

۱۳ دی ۱۴۰۰ ۱۵:۰۷
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۶۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید