سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۰

اخبار

مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه(س) مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید مقاومت در محل یادمان تطهیر و تغسیل پیکرهای مطهر ایشان برگزار شد.

به صبح جمعه ای عالم خبر کرد                                           دو چشمان وطن را اشک تر کرد
چنان شوکی به جان این جهان گشت                                    که گویا ارض را زیر و زبر کرد

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، به مناسبت ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ، مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید مقاومت در محل یادمان تطهیر و تغسیل پیکرهای مطهر ایشان با حضور کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.
در این مراسم ابتدا دکتر سید حسن موسوی ، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، ضمن تشکر از همکاران به دلیل حضور پرشور در این مراسم ، علت برپایی این مراسم را سعادت تطهیر و تغسیل پیکرهای مطهر شهید حاج قاسم سلیمانی و سرداران شهید مقاومت در بیمارستان نفت اهواز دانست و گفت : پیکر مطهر سرداران شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی ، ابومهدی المهندس و همرزمان ایشان برای تشییع در ایران در تاریخ پانزدهم دی‌ماه ۱۳۹۸ از نجف اشرف به اهواز منتقل و پس از غسل و کفن در  بیمارستان نفت اهواز ، از همین مکان تشییع شد. تشییع این پیکرهای سردار به شکل بسیار با شکوهی از همین مکان آغاز شد و شاید به جرات بتوان گفت به میمنت حضور این اجساد و پاکی روح این شهدا ، کارکنان بیمارستان نفت اهواز توانستند در این دو سال سخت مبارزه با کرونا از این امتحان الهی سربلند خارج شوند.

در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید امیر میر اعلایی ، فرمانده بسیج ناحیه امام علی (ع) ، سخنران این مراسم، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و دعوت از همه حضار جهت تمسک و توسل به حضرت فاطمه زهرا (س) گفت: حضرت محمد (ص) به سلمان فارسی فرمود: سلمان!  محبت به فاطمه (س) در یکصد جا به درد می‌خورد ، از جمله آنها هنگام مرگ، عالم برزخ، دریای میزان، عرصات محشر، پل صراط و محاسبه اعمال.... .
وی با بیان اینکه توسل به حضرت زهرا گره های زندگی را باز می کند اظهار داشت : زندگی شهید سلیمانی و شهادت وی نشانه بارز توسل به حضرت فاطمه (س) بود.

حجت الاسلام والمسلمین میر اعلایی در ادامه به تبیین مکتب شهید سلیمانی پرداخت و گفت : از جمله شاخصه های زندگی حاج قاسم سلیمانی و مکتب وی توکل به خدا ، توسل به اهل بیت ، طهارت نفس ، تشرع به احکام اسلام ، شجاعت  ، تدبیر و عقلانیت ، گوش به فرمان رهبر بودن و تفکر جهانی است .

در پایان این مراسم حاج مجید نبوی از مداحان اهل بیت، به مناسبت ایام فاطمیه و در رثای شهید سلیمانی در محل یادمان مدیحه سرایی کرد.

دومین سالگرد سرداد11
دومین سالگرد سرداد9
دومین سالگرد سرداد6
دومین سالگرد سرداد5
دومین سالگرد سرداد4
دومین سالگرد سرداد3
دومین سالگرد سرداد1
دومین سالگرد سرداد22
دومین سالگرد سرداد20
دومین سالگرد سرداد18

۱۹ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۵۹
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۵۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید