سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۴۱

اخبار

جلسات کمیته راهبردی درمان در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

بیست و نهمین کمیته راهبردی درمان در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز از خرداد ماه امسال تاکنون 29 جلسه کمیته راهبردی درمان در این بهداشت و درمان برگزار شده است.
این کمیته که در ابتدای پیک پنجم کووید 19 و با هدف ارتقاء کیفیت خدمات مورد نیاز بیماران کووید در بیمارستان و مراکز سلامت خانواده  ، ظرفیت سازی جهت بخش های بستری کووید و تامین دارو و تجهیزات مورد نیاز کار خود را آغاز کرده بود ، با اتمام پیک پنجم و اعلام وضعیت آبی در شهرستان اهواز کار خود را در زمینه برنامه ریزی جهت بازگشت کلیه واحد ها و بخش های بیمارستانی به حالت عادی ادامه داد.

در این نشست ها بر برنامه ریزی در زمینه نحوه مدیریت خدمات در حوزه های مختلف از جمله افزایش ظرفیت پذیرش در کلینیک های تخصصی ، فعال سازی بیشتر اتاق های عمل ، اختصاص بخش آی سی یو2 به عنوان بخش آی سی یو جراحی و نروسرجری تاکید شد.

 برگزاری دوره های آموزشی جهت بازآموزی و ارتقاء دانش و مهارت پزشکان بیمارستان ، مراکز سلامت خانواده ، سلامت کار و مناطق عملیاتی و کادر پرستاری بخش های ویژه نیز در دستور کار قرار گرفته است.

ارائه خدمات با کیفیت تر و به روز تر و کاهش لیست انتظار نوبت های کلینیک های دندانپزشکی از جمله مباحث مطرح شده در کمیته های اخیر بوده است.
 
به علاوه با توجه به در پیش بودن ارزیابی اعتباربخشی که فرصت مناسبی جهت بازنگری نحوه اجرای استانداردهای بهداشتی و درمانی و فرآیندهای کاری در بیمارستان است ، پیگیری میزان پیشرفت بازنگری فرآیندها و پایش بخش ها و واحدهای مختلف نیز در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.
 
  کمیته راهبردی
 
کمیته راهبردی4
کمیته راهبردی3


۳۰ دی ۱۴۰۰ ۰۷:۴۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۴۵۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید