سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۳۷

اخبار

برگزاری مراسم میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن

مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.


به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در روز هفته گرامیداشت مقام زن ، مراسم گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س) و هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر با حضور مدیران ، مسئولین واحدها و کارکنان این مجموعه در مسجد حضرت فاطمه (س) بیمارستان بزرگ نفت  برگزار شد.

در این برنامه حجت الاسلام والمسلمین سید محسن شفیعی ، نماینده ولی فقیه در دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز ، سخنران این مراسم ، ضمن تبریک میلاد با سعادت بزرگ بانوی دو عالم حضرت زهرا (س) وروز مادرو روز زن ، به بیان فضائل معنوی حضرت زهرا (س) پرداخت و گفت : نزول وحی پس از پیامبر اکرم (ص) متوقف نشد ، بلکه جبرئیل بر بزرگ بانوی دو عالم نازل می شد و علاوه بر بیان جایگاه پیامبر(ص) در بهشت ، از اخبار و رویدادهای آینده نیز به ایشان خبر می داد و علی (ع) نیز آن کلام وحی الهی را به رشته ی تحریر در آورده است و این ها در قالب کتابی با عنوان مصحف فاطمه (س) جمع آوری شده که همه ی علمای شیعه بیان کرده اند که این کتاب نزد امامان شیعه بوده و بین آنان دست به دست می‌شده است و دیگران بدین کتاب دسترسی نداشته‌ و ندارند. این کتاب اکنون در دست امام زمان (عج) است.

وی گفت : خداوند متعال جلوه ای از رحمت و مهربانی خودش را در وجود خانم ها قرار داده است. وظیفه ی سنگین مادری و فرزندپروری با صبر و شکیبایی مادرانه که جلوه ای از مهربانی الهی است ، انجام می شود.

در ادامه مراسم مداح اهل بیت حاج آقا سبزعلی به مولودی خوانی در رثای حضرت فاطمه (س) پرداخت.

درپایان برنامه مسابقه فرهنگی و اهداء جوایز به برندگان مسابقه نیز انجام شد.

روز زن6
روز زن5
روز زن4
روز زن3
روز زن2
روز زن

روز زن5
۶ بهمن ۱۴۰۰ ۱۵:۲۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۴۱۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید