سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۶:۵۰

اخبار

افزایش 5 برابری آمار مراجعین به اورژانس تنفسی از ابتدای بهمن ماه تاکنون در بیمارستان بزرگ نفت اهواز

دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز گفت : جهت تسهیل خدمات رسانی به مراجعین علاوه بر بیمارستان بزرگ نفت در مجتمع های تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت و کارون نیز کلینیک تنفسی فعال بوده و نمونه گیری تست PCR نیز در هر سه مرکز انجام می شود.


 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره افزایش تعداد مراجعین با علائم تنفسی به اورژانس بیمارستان نفت گفت : تعداد مراجعین با علائم تنفسی از ابتدای بهمن ماه تاکنون بیش از 5 برابر  افزایش داشته به طوریکه در حال حاضر روزانه بیش از 500 نفر به اورژانس تنفسی مراجعه می کنند.
وی با اشاره به افزایش تعداد تست های PCR مثبت گفت : طی روزهای اخیر روزانه بیش از 200 تست PCR از  بیماران گرفته شده که بیش از 60 درصد آنها مثبت اعلام شده است.
دکتر دهقان اظهار داشت :  از پنجم بهمن ماه نیز مجددا بخش آی سی یو2 به عنوان بخش کووید آغاز به کار نموده است و در حال حاضر نیز 6 بیمار کووید در این بخش بستری می باشند.
 رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره به تسهیل خدمات رسانی به مراجعین در مراکز بهداشتی و درمانی صنعت نفت اهواز گفت : علاوه بر بیمارستان بزرگ نفت در مجتمع های تخصصی سلامت خانواده شهدای نفت و کارون نیز کلینیک تنفسی فعال بوده و نمونه گیری تست PCR نیز در هر سه مرکز انجام می شود.

دکتر دهقان تاکید کرد : هدف همه ی کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به بیماران و مراجعین و افزایش رضایتمندی جمعیت تحت پوشش صنعت نفت است.

وی در پایان ابراز امیدواری کرد در جامعه بزرگ صنعت نفت با رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی ، انجام واکسیناسیون کامل (سه دوز ) ، شاهد کاهش آمار ابتلا به این بیماری بوده و از پیک ششم نیز  به سلامت عبور کنیم.

۱۲ بهمن ۱۴۰۰ ۱۸:۳۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱,۴۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید