سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۲۶

اخبار

انجام ارزیابی اعتباربخشی بیمارستان بزرگ نفت اهواز در سال1400

بیمارستان بزرگ نفت اهواز توسط ارزیابان وزارت بهداشت و درمان مورد ارزیابی قرار گرفت.

 

اعتباربخشی فرآیندی است که در آن ارزﯾﺎﺑﯽ ﺳﯿﺴﺘﻤﺎﺗﯿﮏ ﻣﺮاﮐﺰ اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎت ﺳﻼﻣﺖ بر اساس اﺳﺘﺎﻧﺪاردﻫﺎیی با محوریت ﺑﻬﺒﻮد مستمر ﮐﯿﻔﯿﺖ ، ﺑﯿﻤﺎر محوری و ایمنی ﺑﯿﻤﺎر  انجام می شود. به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در روز شنبه 16 بهمن 1400 ، تیم ارزیابی اعتباربخشی وزارت بهداشت و درمان متشکل از یک نفر ارزیاب مدیریتی ، یک نفر ارزیاب بالینی و یک نفر ارزیاب اورژانس ، بیمارستان بزرگ نفت اهواز را بر اساس سنجه های ادواری اعتباربخشی که در پاییز امسال ابلاغ شده بود ، مورد ارزیابی قرار دادند.

ارزیابی طبق سنجه های ادواری و با محوریت سنجه های مدیریت و رهبری ، مراقبت و درمان و حقوق گیرنده خدمت انجام شد و کلیه نقاط ضعف و قوت بیمارستان مورد بررسی قرار گرفت.

نهادینه شدن و سیستماتیک بودن فرآیند اعتباربخشی ، اهمیت دادن به منابع انسانی و آموزش های بدو و حین استخدام و آموزش های مرتبط با کووید 19 ، تسهیل فرآیند ارائه خدمات به گیرندگان خدمت  و عدم ارجاع بیماران جهت تامین دارو و تجهیزات به خارج از بیمارستان از جمله نقاط مثبتی بود که توسط ارزیابان مطرح شد.

به علاوه بررسی شاخص های بهینگی و کارایی بیمارستان ، شاخص رضایتمندی بیماران ، کنترل عفونت و CPR موفق و اقدامات اصلاحی انجام شده در خصوص نتایج این شاخص ها نیز از جمله موارد بود که ارزیابان به عنوان شواهدی بر استقرار نظام اعتبار بخشی در بیمارستان دانستند.

ارزیابی بخشها و واحدهای مختلف بیمارستان بزرگ نفت در ساعت 9 صبح آغاز شد و تا ساعت 17 بطول انجامید و در پایان تیم ارزیاب از تلاش مسئولین و کارکنان بیمارستان بزرگ نفت اهواز در جهت بهبود مستمر کیفیت خدمات قدردانی کردند.

اعتباربخشی 10
اعتباربخشی 10
اعتباربخشی9
اعتباربخشی8
اعتباربخشی7
اعتباربخشی6
اعتباربخشی5
اعتباربخشی4
اعتباربخشی3
اعتباربخشی2
اعتباربخشی

۱۶ بهمن ۱۴۰۰ ۲۰:۵۷
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۶۲۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید