سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۷:۰۹

اخبار

راه اندازی درمانگاه یادمان چذابه و شهید هاشمی هورالعظیم برای خدمات رسانی درمانی به زائرین جبهه های حق علیه باطل

همزمان با 20 اسفند ماه روز راهیان نور ، درمانگاه پزشکی یادمان شهدای چذابه و پست امداد پزشکیاری یادمان شهید هاشمی هورالعظیم راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، پس از اطلاع از بازگشایی مناطق جنگی برای پذیرایی از زائرین مشهد شهدای دفاع مقدس در قالب کاروانهای راهیان نور ، به همت پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و همکاری واحدهای مختلف این مجموعه اعم از واحدهای درمانی و پشتیبانی ، درمانگاه پزشکی یادمان شهدای چذابه و  پست امداد پزشکیاری یادمان شهید هاشمی هورالعظیم، از روز جمعه 20 اسفندماه همزمان با روز راهیان نور راه اندازی گردید.
برپایی این دو مکان برای خدمت رسانی به زائرین جبهه های نور در سنوات گذشته نیز انجام می شد اما در دو سال اخیر به علت همه گیری بیماری کووید 19 و عدم برگزاری اردوهای راهیان نور متوقف شده بود ، لیکن امسال علی رغم اعلام دیر هنگام بازگشایی مناطق جنگی ، با هماهنگی درون بخشی و نیز بین بخشی این دو درمانگاه بنحو احسن و با کیفیتی بالاتر از سالهای قبل راه اندازی شد.
امسال با انتقال و استقرار کاروان سیار خدمات درمانی شرکت ملی حفاری ایران که مجهز به امکانات خدماتی و اداری نیز بوده و در حد خود درمانگاه کاملی بحساب می آید و همچنین وجود آمبولانس مجهز در کنار آن ، شاهد ارائه خدمات با کیفیت و استاندارد بالاتر از گذشته به زائرین گرامی خواهیم بود.
در درمانگاه چذابه همه روزه از ساعت 8 صبح لغایت 5 بعداز ظهر یک پزشک، یک پرستار و دو راننده و در پست امداد یادمان شهیدهاشمی آمبولانس بهمراه راننده و پزشکیار با تجربه مستقر می باشند.
برای اجرای این دو طرح با برکت ، شرکت ملی حفاری ایران با در اختیار قرار دادن کاروان سیار خدمات درمانی ، بهداشت و درمان ماهشهر با اعزام نیروی پزشک و پرستار ، بهداشت و درمان آبادان با اعزام پزشک و بهداشت و درمان های گچساران و مسجدسلیمان با اعزام نیروی پرستار همکاری بسیار خوبی داشته اند. تامین دارو، تجهیزات پزشکی سرمایه ای و مصرفی نیز توسط بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز انجام شده است. بخش اعظم نیروی انسانی پزشک و پرستار حاضر در این طرح نیز از همکاران داوطلب بسیجی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز می باشند.


چذابه5
چذابه4
چذابه3
چذابه2
چذابه
۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ۱۲:۳۶
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۴۶۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید