سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۳۳

اخبار

در نشستی صمیمانه از دندانپزشکان خدوم و پرتلاش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

به مناسبت 23 فروردین ماه ، روز دندانپزشک ، مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز از دندانپزشکان این مجموعه تقدیر و تشکر کردند.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، به مناسبت 23 فروردین ماه ، روز دندانپزشک ، روز معماران لبخندهای زیبا ، در نشستی صمیمانه دکتر بهرام دهقان ، رئیس این بهداشت و درمان ، دکتر سید کمال مرعشی ، معاون دارو و درمان و سعید باورساد ، معاون پشتیبانی از دندانپزشکان این مجموعه تقدیر و تشکر کردند.

در این نشست دکتر دهقان ضمن تبریک سال نو ، ماه مبارک رمضان و روز دندانپزشک را به همه ی دندانپزشکان پرتلاش این مجموعه تبریک و تهنیت گفت.

وی ضمن تشکر از زحمات مدیریت قبلی خدمات دندانپزشکی ، دکتر جهانگیری پور ، از همت والای تیم مدیریتی جدید دندانپزشکی و تلاش شبانه روزی ایشان جهت افزایش رضایتمندی جمعیت تحت پوشش تقدیر و تشکر کرد و گفت : به لطف خداوند و با تلاش این عزیزان ، همدلی و همکاری بیشتری بین دندانپزشکان این مجموعه بوجود آمده و همه ی همکاران در جهت ارتقاء کیفی خدمات و افزایش رضایت مندی مراجعین تلاش می کنند. 

در ادامه دکتر زهره حقیقی ، رئیس خدمات دندانپزشکی با بیان اینکه در سال 1400 علی رغم چند پیک کرونا تعداد خدمات ارائه شده در حوزه دندانپزشکی افزایش یافته است گفت : در حال حاضر مدت انتظار دریافت خدمات تخصصی دندانپزشکی بویژه عصب کشی در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به صفر رسیده است و این مهم جز با همدلی ، تلاش ، تعهد و مسئولیت پذیری همکاران دندانپزشک و پرستاران دندانپزشکی  به دست نمی آمد.
در ادامه دندانپزشکان نیز ضمن تشکر از تشکیل این جلسه و حضور مدیران ارشد بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در این نشست ، به ارائه نقطه نظرات ، چالش ها و دغدغه های کاری خود پرداختند.

روز دندانپزشکی6
روز دندانپزشکی8
روز دندانپزشکی5
روز دندانپزشکی4
روز دندانپزشکی3
روز دندانپزشکی2
روز دندانپزشکی

۲۵ فروردین ۱۴۰۱ ۱۱:۱۳
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۳۳۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید