سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۲:۴۴

اخبار

مراجعه بیش از 177 هزار نفر به آزمایشگاههای بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در سال1400

دکتر طاهره فاضلی گفت : در سال 1400 با وجود سه پیک کرونای انگلیسی ، دلتا و امیکرون ، بیش از 177 هزار نفر به آزمایشگاههای بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز مراجعه نموده و بیش از یک میلیون و هشتصد هزار آزمایش در این آزمایشگاهها انجام شده است.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، به مناسبت 30 فروردین روز بزرگداشت پزشک حاذق ایرانی ، حکیم جرجانی و روز علوم آزمایشگاهی ، دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به همراه دکتر سید کمال مرعشی ، معاون دارو و درمان ، دکتر مهران کاوش ، رئیس بیمارستان نفت ، دکتر عبداله صرامی ، معاون بیمارستان و سعید باورساد ، معاون پشتیبانی از آزمایشگاه بیمارستان بزرگ نفت بازدید نموده و روز علوم آزمایشگاهی را به همکاران پرتلاش و خستگی ناپذیر آزمایشگاه تبریک و تهنیت گفتند.

دکتر دهقان در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های صادقانه همکاران طی دو سال اخیر گفت : در این مدت نقش تلاشگران عرصه ی علوم آزمایشگاهی و اهمیت زحمات شبانه روزی ایشان بیش از گذشته نمایان شد بویژه همکارانی که در زمان افتتاح آزمایشگاه مولکولی PCR   ، داوطلب خدمت در این بخش شدند.

در این دیدار دکتر طاهره فاضلی ، رئیس آزمایشگاه بیمارستان بزرگ نفت نیز به ارائه گزارش عملکرد آزمایشگاه های بیمارستان نفت و پلی کلینیک شهدای نفت پرداخت و گفت : در سال 1400 ، علی رغم وجود سه پیک کرونا از سویه های انگلیسی ، دلتا و امیکرون ، بیش از 177 هزار نفر به آزمایشگاه های بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز مراجعه نموده اند و بیش از یک میلیون هشتصد هزار آزمایش نیز انجام شده است. این آمار نشان می دهد که تعداد مراجعین نسبت به سال 1399 ، بیش از 50 درصد افزایش داشته است. همچنین تعداد مراجعین در سال 1400 نسبت به سالهای قبل از کرونا نیز به طور چشمگیری افزایش داشته است.

وی در خصوص آزمایشگاه مولکولی PCR نیز گفت : این آزمایشگاه که از شهریور سال 1399 افتتاح و شروع به کار نمود همچنان فعال بوده و فقط در سال 1400 ، تعداد 20 هزار تست PCR در این آزمایشگاه انجام شده است. 

وی با اشاره به به روز رسانی تجهیزات آزمایشگاه طی سال گذشته گفت : خوشبختانه به همت مدیریت ارشد مجموعه و تلاش های ویژه همکاران حوزه پشتیبانی ، در سال 1400 ، 3 دستگاه اتوآنالایزر ، 4 دستگاه سل کانتر ، 1 دستگاه ریل تایم ، 3 دستگاه الکترولیت آنالایزر ، 1 دستگاه ABG کاستی و 2 دستگاه میکروسکوپ خریداری و نصب و راه اندازی شده است.

در پایان این بازدید نیز همکاران آزمایشگاه به بیان دغدغه ها ، چالش های کاری و نقطه نظرات خود پرداختند.


روز آزمایشگاه
روز آزمایشگاه7
روز آزمایشگاه6
روز آزمایشگاه5
روز آزمایشگاه4
روز آزمایشگاه3
روز آزمایشگاه2
روز آزمایشگاه
۳۱ فروردین ۱۴۰۱ ۰۹:۲۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۷۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید