سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۹:۵۹

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به مناسبت روز ملی روانشناس و مشاور

دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، به مناسبت نهم اردیبهشت ماه ، روز ملی روانشناس و مشاور ، در پیامی این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، دکتر بهرام دهقان ، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، به مناسبت نهم اردیبهشت ماه ، روز ملی روانشناس و مشاور ، در پیامی این روز را به تلاشگران این عرصه تبریک و تهنیت گفت.

در متن این پیام آمده است: روانشناسان رسالتی بزرگ بر دوش دارند، رسالت آرامش بخشیدن به روان و قلبهایی که بر اثر ناملایمات زندگی زخمی شده اند . دوران پاندمی کرونا ، جهان را دچار آسیب های روحی و روانی بسیاری کرد و بهبود مشکلات روانشناختی جامعه، ترمیم ارتباطات انسانی و به دنبال آن افزایش کارآمدی فردی و توسعه اجتماعی در دوران پسا کرونا ، جز با تاکید و توسعه آموزش های عمومی و توانمند سازی آحاد جامعه در شناخت روح و روان انسان و حل مشکلات روانشناختی میسر نخواهد شد.

اینجانب نهم اردیبهشت ماه روز ملی روانشناس و مشاور ، را به همه ی تلاشگران و فرهیختگان این عرصه تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با تلاش های راهگشای شما همکاران ارجمند شاهد بهبود شرایط روحی و روانی جامعه و توسعه اجتماعی هر چه بیشتر کشورمان باشیم.

دوام عزت و سربلندی فرد فرد شما عزیزان را از خداوند متعال خواستارم.

۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۲:۲۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۷۴۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید