سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۶:۰۰
 

اخبار

نشست صمیمی جانبازان شاغل در شرکت ملی مناطق نفتخیز با رئیس بهداشت و درمان اهواز - ماهشهر و رئیس امور ایثارگران سازمان

جانبازان قطع پا شاغل در شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در نشستی صمیمی با دکتر فرهاد کلانتری عضو هیئت مدیره ورئیس بهداشت و درما ن اهواز - ماهشهر و دکتر امینی رئیس امور ایثارگران سازمان مشکلات خود در رابطه با استفاده از اندام مصنوعی را بیان کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز در این نشست که دکتر سیاوش خیری زاده متخصص ارتوپدی و رئیس شورای پزشکی بهداشت ودرمان اهواز ،فیاض مهر رئیس امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و مسئولین موسسه فنی ارتوپدی کوثر حضور داشتند جانبازان قطع پا مسائل و مشکلات خود در ارتباط با استفاده از اندام های مصنوعی و وسائل کمکی را بیان کردند.

در ابتدای این نشست دکتر فرهاد کلانتری با بیان اینکه جانبازان عزیز یادگاران هشت سال دفاع مقدس در میان ما هستند به لزوم ارائه خدمات هر چه بهتر به این عزیزان اشاره کرد و گفت با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در عرصه ساخت ارتز و پروتز می بایست از تکنولوژی روز دنیا برای ساخت این وسائل برای جانبازان عزیز استفاده کنیم هرچند که هیچ وسیله ای جای اندام قطع شده آنان را نمی گیرد .

فیاض مهر رئیس امور ایثارگران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تشکر از دکتر کلانتری بابت پیگیری مشکلات جانبازان گفت جانبازان قطع پا از پروتز هایی که تاکنون استفاده کرده اند خیلی راضی نیستند و ما به دنبال تامین بهترین پروتز برای این عزیزان هستیم.

دکتر امینی رئیس امور ایثارگران سازمان نیز گفت به درخواست مدیر عامل محترم شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و برای بررسی مشکلات جانبازان عزیز در ارتباط با پروتز هایی که استفاده می کنند مقرر شد با حضور مسئولین مؤسسه فنی ارتوپدی کوثر از نزدیک دیداری با شما عزیزان داشته باشیم که امروز به همت دکتر کلانتری این توفیق دست داد.

جانبازان  6جانبازان  10
جانبازان  9
جانبازان  7
جانبازان  4
جانبازان  3  

۳ تیر ۱۳۹۶ ۱۱:۰۹
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز - ماهشهر |
تعداد بازدید : ۲,۳۶۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید