سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۲:۰۵
 

اخبار

دکتر کلانتری:در تلاشیم درکنار بهبود فضای فیزیکی ،تجهیزات بیمارستان را به روز رسانی کنیم و انشاالله به زودی خبرهای خوبی خواهیم داشت.

دکتر فرهاد کلانتری به همراه معاونین و مدیران بهداشت و درمان اهواز با حضور در جمع مدیران شرکت ملی بهره برداری نفت و گاز مارون در محل این شرکت دست آوردها و فعالیت های بهداشت ودرمان اهواز را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز دکتر فرهاد کلانتری به همراه معاونان و مدیران خود با حضور در جمع مدیران شرکت ملی بهره برداری مارون دست آورد ها و فعالیت های بهداشت و درمان اهواز را تشریح کرد.وی گفت فضای فیزیکی بیمارستان نسبت به سال های گذشته بسیار بهتر شده و در تلاشیم در کنار بهبود فضای فیزیکی تجهیزات بیمارستان را به روزرسانی کنیم و انشاالله در همین راستا به زودی خبرهای خوبی خواهیم داشت.دکتر کلانتری گفت در گذشته در معاینات دوره ای مشکلاتی داشتیم که بحمدالله با گسترش خدمات طب صنعتی این مشکلات بسیار کمتر شده ولی ما به دنبال آن هستیم که حداقل سالی دو بار معاینات کارکنان انجام شود.وی گفت در بخش بازپرداخت هزینه های درمان غیر مستقیم عقب هستیم که تلاش می کنیم این عقب ماندگی را به سرعت جبران کنیم.رئیس بهداشت و درمان در بخش دیگری از سخنان خود گفت در بحث پیشگیری از بیماری های دهان و دندان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

مهندس پورهنگ مدیرعامل شرکت ملی بهره برداری نفت و گاز مارون در این نشست گفت بهداشت و درمان یکی از ارکان زندگی انسان هاست.وی کارکنان نفت را جامعه ای ارزشمند و دارای تجربیات و تخصص های مختلف دانست و گفت این جامعه فرهیخته نیاز به توجه خاص دارد و از این رو بهداشت و درمان در صنعت نفت از اهمیتی دوچندان برخوردار است.

قبل از این نشست دکتر کلانتری و هیئت همراه از درمانگاه ستاد شرکت ملی بهره برداری نفت و گاز مارون بازدید کرده و از نزدیک روند خدمت رسانی را مورد بررسی قرار دادند. بازدید 11بازدید 10بازدید 7بازدید 3

۱۳ تیر ۱۳۹۶ ۱۳:۲۳
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز - ماهشهر |
تعداد بازدید : ۱,۴۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید