سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۵

اخبار

گفتگو با همکار شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، ورزشکار و مدال آور در عرصه های ملی و بین المللی

با بهروز بندری ۴۲ ساله کارمند شاغل در واحد خدمات دارویی بهداشت و درمان صنعت اهواز ، ورزشکار و قهرمان که به همراه همسر خود به عنوان زوج ورزشکار در رشته ی تکواندو همواره خوش درخشیده اند، گفتگویی داشتیم.

 

*فعالیت ورزشی خود را از چه زمانی شروع کرده اید  در چه مسابقاتی شرکت داشته اید و عناوین کسب شده را توضیح بفرمایید؟*
شروع فعالیت ورزشی بنده از سال ۱۳۷۳ در رشته تکواندو بوده است و تا کنون نیز ادامه دارد. به لطف الهی من در حال حاضر کمربند مشکی دان ۶ ملی و بین المللی دارم، مربی درجه یک ملی و داور رسمی فدراسیون تکواندو هستم و گواهینامه مربیگری بین المللی تکواندو از مرکز جهانی تکواندو در کره جنوبی را دارم. مربی اسبق باشگاه مناطق نفت خیز جنوب بوده ام و آخرین مدال کسب شده اینجانب مدال برنز مسابقات لیگ برتر بود که در تیرماه ۱۴۰۱ کسب نمودم.
البته در زمینه مربیگری نیز به حول و قوه الهی موفقیت های بسیاری بدست آورده ام که در تاریخ تکواندو خوزستان برای اولین بار این مقام ها توسط هنرجویانم کسب شده و تا به امروز هیچ تکواندوکار خوزستانی موفق به کسب این عناوین نشده است مانند:
مدال برنز لیگ برتر نونهالان ( اولین بار در تکواندو خوزستان) ، مدالهای طلا، نقره و برنز در رده های خردسالان و نونهالان لیگ برتر و قهرمانی کشور در چند سال اخیر ، کسب مدال طلای تورنومنت بین المللی روسیه و دعوت به اردوی تیم ملی ، مدال نقره لیگ برتر در سال ۱۴۰۰ در رده جوانان و مدال‌های فراوان دیگر که توسط دیگر هنرجویان بنده کسب شده است.
همچنین ۲ نفر از هنرجویان بنده موفق به کسب مدرک مربیگری و داوری تکواندو شده اند که برای من جای بسی خوشحالی و افتخار است که توانستم نسل بعد از خودم را بعنوان مربی تقدیم جامعه کنم.

*موفقیت خودرا مدیون و مرهون چه عامل و چه کسانی می دانید؟ شما شاغل هستید این دو مسیر را چگونه در کنار هم طی میکنید که موفق باشید؟*
موفقیت را مدیون پدرم هستم که همیشه مثل یک کوه استوار پشت و پناه من بوده و هست. شاغل بودن و ورزش کردن شاید از دید خیلی‌ها سخت باشد ولی برای بنده که از نونهالی ورزش حرفه ای میکردم به یک عادت و شاید یک اعتیاد در آمده و بدون ورزش همه چیز برایم بی معناست، همیشه با یک برنامه ریزی منظم می شود همه چیز را مدیریت کرد به شرط اینکه به برنامه خود متعهد باشید. گاهی باید راحتی را فدای اهداف و علایق کرد مثلاً بنده سالهاست مرخصی های سالیانه ام را به نحوی مدیریت کرده ام که در فصل مسابقات ( فینال و اختتامیه ) از مرخصی ام استفاده کنم به ناچار تابستان نمیتوانم مرخصی تفریحی بگیرم.

*همسر شما نیز مربی ، ورزشکار و قهرمان در این رشته میباشند در مورد ایشان هم توضیحی بفرمایید؟*
بله همسر بنده استاد لیلا قاسمی از مربیان پیشکسوت استان خوزستان هستند. ایشان اولین بانوی خوزستانی هستند که مدال طلای قهرمانی کشور را سال ۱۳۸۴ کسب نمودند. ایشان یک مربی قهرمان و قهرمان پرور هستند که برای اولین بار در تاریخ تکواندو خوزستان سال ۱۳۹۹ با شاگردان خود که همگی این عزیزان نیز اکنون مربی هستند، توانست کاپ نایب قهرمانی لیگ برتر را کسب کند ، همچنین ایشان دو سال پیاپی است که نایب قهرمان لیگ برتر هستند و سال ۱۴۰۰ برای تیم اصفهان بازی کرد و مدال‌های فراوانی در مسابقات مختلف کسب نموده است.
ایشان علاوه بر تکواندو در رشته بدمینتون نیز مربی،داور و بازیکن هستند و مدالهایی را در این رشته نیز کسب نموده است.

*یک زوج ورزشکار چگونه با مسیر و موانع سخت برخورد میکنند*؟
شاید مسیر دشوار باشد اما می دانیم پس از عبور از سختی ها و دشواری ها شیرینی خاصی وجود دارد دقیقا مانند زمانی که بر سکوی قهرمانی مدال را به گردن می آویزیم تمام سختی های یک فصل تمرین و سفر و ... در همان لحظه از بین می رود. ما یک  زوج ورزشکار و یک تیم هستیم و با کار تیمی موانع را پشت سر می گذاریم.

*چند کلمه می گویم شما اولین چیزی که به ذهنتان می آید را بفرمایید؟*
((ورزش=زندگی و نشانه زنده بودن))
((خانواده=تیم من))
((داور=دشوار ترین حریف ))
((مسابقه=لذت جنگیدن))
((شکست= موقتی است و حق مسلم کسی که کم کاری کرده است))

*کلام اخر و توصیه ای که میتوانید در مورد ورزش کردن و ترغیب به ورزش به همکاران داشته باشید*
بدون ورزش و رقابت ، زندگی روزمره شما را به روزی میرساند که با یک حکم و یک تقدیرنامه بازنشسته می شوید بدون اینکه لذتی از نیرو و روزهای جوانی برده باشید، هیچوقت برای شروع دیر نیست ولی همیشه زود وقت تمام میشه.
طرفدار ورزش نباشید خود ورزش باشید و سفیر خوبی برای ورزش.

بندری5

بندری4
بندری3

بندری

۱۹ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۲۹
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۸۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید