سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۴

اخبار

اهواز میزبان اولین اجلاس مدیران و روسای سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در امسال

اولین اجلاس مدیران ستادی و روسای مناطق سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت در امسال به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در روز پنجشنبه 28 مهرماه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت ، این اجلاس یک روزه با حضور مدیرعامل سازمان و جمعی از مدیران ستادی و روسای مناطق با محوریت اصلی چالش های نظام ارجاع ، اعزام و پرداخت فرانشیز خدمات ، شیوه نامه روش های ثبت خدمات بهداشتی و درمانی ، ثبت بیماران موارد خاص ، تولید صورت حساب ، مدیریت مصرف و احصاء درآمد و بروز رسانی تعرفه ها ، ارائه پیشنهادات مدیریت نیروهای غیر رسمی با توجه به نظام جدید پرداخت کارانه و ارائه گزارش بهره وری ، بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد برگزار شد.

دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان در ابتدا با تاکید بر افزایش میزان رضایتمندی جمعیت تحت پوشش صنعت نفت گفت : این اجلاس به عنوان شورای تخصصی سازمان باید با بررسی دقیق و ریزبینانه ابهامات دستورالعمل‌ها و مقررات جاری سازمان را رفع و به تدوین و یا بازنگری برخی دستورالعمل های اجرایی بپردازد ؛ تا فرآیند خدمت رسانی به جمعیت تحت پوشش صنعت نفت تسهیل یابد.

وی تصریح کرد: در حوزه سلامت ، بیمار محوری در اولویت بوده و تکریم ارباب رجوع از جمله وظایف ذاتی همه  واحدها در بهداشت و درمان صنعت نفت است.

اجلاس مدیران1401-4رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با اشاره به اینکه بیمارستان بزرگ اهواز به عنوان یک مرکز عملیاتی و پشتیبان صنعت در جنوب است  گفت   : از جمله اصلی‌ترین اولویت ها در پشتیبانی از صنعت ، ایجاد اورژانس پیش بیمارستانی در صنعت نفت جنوب با همه ی ملزومات مورد نیاز آن از جمله اتوبوس-آمبولانس ، آمبولانس‌های مجهز و نیروی متخصص ، استفاده از ظرفیت پد فرود بالگرد در بیمارستان ، ایجاد مرکز سوختگی و بخش رادیوتراپی در راستای خدمت رسانی صنعت نفت به مردم استان خوزستان و عمل به مسئولیت های اجتماعی است ، شیوع بیماری کرونا به ما نشان داد که زیر ساخت های درمانی در بهداشت و درمان های صنعت نفت جنوب نیازمند تقویت ، تجهیز و به‌روزرسانی است .

اجلاس مدیران1401-8 دکتر سید محمدرضا موالی‌زاده مشاور مدیر عامل در امور فرهنگی و مسئولیت‌های اجتماعی بر تقویت سرمایه اجتماعی و معنوی در جهت ارتقاء شرایط فرهنگی در مناطق سازمان تاکید و افزود : عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت موجب کاهش میزان آسیب های اجتماعی در مناطق پیرامونی خواهد شد .

اجلاس مدیران1401-6
در ادامه نشست دکتر طاهره جعفری عضو هیئت مدیره سازمان به تشریح دستورالعملهای جدید سازمان در خصوص بیمه گری در بیماران موارد خاص و صعب العلاج با توجه به بند ن تبصره 17 قانون بودجه امسال پرداخت و تغییرات جدید در نحوه ثبت خدمات مورد ارائه به این بیماران را بیان کرد و در خصوص پرداخت هزینه های درمانی ایثارگران نیز توضیحاتی را ارائه کرد.

اجلاس مدیران1401-28
مهندس علیرضا بیگدلی مدیر منابع انسانی سازمان نیز با تاکید بر تقویت ارتباط روسای مناطق بهداشت و درمان‌ با مدیران و روسای مجموعه ها و شرکت‌های تابعه وزارت نفت در مناطق گفت : ادبیات حوزه ی بهداشت و درمان با ادبیات حوزه صنعت متفاوت است و اقدامات خوب و تاثیرگذاری که در سال‌های اخیر در جهت افزایش رضایتمندی و تسهیل فرآیندها در سازمان بهداشت و درمان صورت گرفته باید به صورت شفاف، دقیق و با زبانی شیوا و گویا برای شاغلین ، بازنشستگان و خانواده های ایشان تشریح شود و اطلاع رسانی به شکل مناسبی صورت گیرد.
اجلاس مدیران1401-33

دکتر رضا شهرامی سرپرست مدیریت درمان سازمان ، با تشریح فصل 10 مجموعه مقررات اداری و استخدامی کارمندان وزارت نفت و دستورالعمل های داخلی سازمان بهداشت و درمان، به بیان چالش‌های مناطق سازمان در اعزام بیماران پرداخت و سپس اصلاح فرآیند اعزام بیماران در مناطق مختلف سازمان با توجه به شرایط خاص هر منطقه توسط مدیران و روسای مناطق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

اجلاس مدیران1401-14
دکتر حمیدرضا رضایوف سرپرست مدیریت درمان غیر مستقیم و امور بیمه ای سازمان نیز به تشریح چالش های مناطق بهداشت و درمان در امور ارجاع بیماران پرداخت که در ادامه  روسای مناطق نیز مشکلات نرم افزار اسناد پزشکی و لزوم ارتقاء آن ، نسخه نویسی الکترونیک در مراکز طرف قرارداد و لزوم پیوستن سازمان به آن ، نحوه پرداخت فرانشیز در شرایط مختلف ، تعیین تکلیف فرزندان غیر تحت تکفل ذکور بالای 22 سال و افزایش نظارت بر واحدهای درمان غیر مستقیم را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

اجلاس مدیران1401-27
  دکتر غلامرضا پیوندی سرپرست مدیریت بهداشت و HSE سازمان به بیان چالش های مناطق سازمان در شیوه ثبت خدمات بهداشتی درمانی و استانداردسازی و یکپارچه‌سازی تولید صورت حساب در تمامی مناطق پرداخت.

اجلاس مدیران1401-7
مهندس رضا تیرگر سرپرست مدیریت برنامه ریزی سازمان ضمن تشریح تلاش های صورت گرفته جهت ارتقاء و یکپارچه سازی برخی نرم افزارهای مورد استفاده در سازمان ، به بیان نکاتی در خصوص نحوه بررسی برنامه های عملیاتی مناطق مختلف ، انطباق برنامه ها با بودجه و شاخص های تاثیرگذار در تخصیص بودجه به مناطق پرداخت.

اجلاس مدیران1401-32
گفتنی است در خاتمه این نشست مدیرعامل سازمان به تشریح مصوبات مرتبط با هریک از محوریت های یاد شده در جلسه پرداخت و روسای بهداشت و درمان مناطق نیز تعیین سطح بندی خدمات در سازمان ، بهبود ارتباط سامانه ها و نرم افزارهای مختلف و به‌روزرسانی دستورالعمل‌های جامع جهت مدیریت هزینه و درآمد را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

اجلاس مدیران1401-29
اجلاس مدیران1401-26
اجلاس مدیران1401-22
اجلاس مدیران1401-19
اجلاس مدیران1401-17
اجلاس مدیران1401-3

 

اجلاس مدیران1401-2

 

 
اجلاس مدیران1401-24
اجلاس مدیران1401-23
اجلاس مدیران1401-21
اجلاس مدیران1401-20
اجلاس مدیران1401-18
اجلاس مدیران1401-16
اجلاس مدیران1401-1
اجلاس مدیران1401-13
اجلاس مدیران1401-12
 
اجلاس مدیران1401-10
اجلاس مدیران1401-9  

۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۶:۰۷
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۵۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید