سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۹:۲۹

اخبار

انتصاب رئیس مرکز سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

دکتر بهرام دهقان، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در حکمی دکتر فرازمند کلانتری را به عنوان رئیس مرکز سلامت روان منصوب کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، دکتر بهرام دهقان رئیس این بهداشت و درمان در حکمی از زحمات و خدمات ارزنده و موثر محمد سعید سبهانی در مدت زمان تصدی ریاست مرکز سلامت روان اهواز تقدیر و تشکر کرد و در حکمی جداگانه دکتر فرازمند کلانتری را به عنوان رئیس مرکز سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز منصوب کرد. در متن این حکم آمده است:

با توجه به تخصص ، توانمندی و تجربیات ارزشمند جنابعالی ، به موجب این حکم به عنوان "رئیس مرکز سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز " منصوب می شوید. امید است با یاری خداوند متعال ، رعایت موازین شرعی و مقررات قانونی ، در راستای پیشبرد اهداف سازمان نسبت به انجام امور محوله اقدام فرمایید.

        از جنابعالی انتظار می رود با بهره گیری از امکانات و منابع موجود ، موارد زیر را به عنوان اهم موضوعات مورد توجه ویژه قرار دهید :

توسعه مراکز سلامت روان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز 

برنامه ریزی جهت ارتقاء خدمات مشاوره و سلامت روان و ارائه خدمات نوین روانشناسی به جمعیت تحت پوشش بویژه شاغلین صنعت نفت

پذیرش و مصاحبه کارکنان معرفی شده  توسط پزشک صنعتی

نظارت بر نحوه ارائه خدمات مشاوره توسط کارشناسان در مراکز زیر مجموعه

تهیه مستندات آموزشی (نوشتاری و تصویری) مرتبط با روانشناسی محیط کار و خانواده با استفاده از منابع اطلاعاتی به‌روز و ارائه به جمعیت تحت پوشش

حکم انتصاب و تقدیر 4
حکم انتصاب و تقدیر 1

۱۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۵۳
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۶۶۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید