سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۰۱

اخبار

در پیامی؛

دکتر دهقان روز پرستار را تبریک گفت.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در پیامی به مناسبت فرا رسیدن میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، پرستاران را پرچمداران ایثار بر فراز قله دشواری‌ها خواندند و از خدمات سپیدپوشان عرصه بهداشت و سلامت تجلیل کردند.

 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، دکتر بهرام دهقان، رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز پرستاران را عضوی تاثیرگذار در خانواده سلامت کشور دانست که دانش سلامت را با معجون مهر در می‌آمیزند.

وی ادامه داد: پرستاران به عنوان عضوی تاثیرگذار در خانواده سلامت کشور، همواره توانسته‌اند مفهوم خدمت در این عرصه را به اوج تعالی رسانده و دانش سلامت را با معجون مهر درآمیزند.

در ادامه پیام رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز آمده است: پرستاران، قشری زحمتکش از جامعه هستند که مهربانی و ایثار در دستان آنان شکفته شده و با تلاش خستگی‌ناپذیر خود لبخند سلامتی و تندرستی بر لبان بیماران جاری می‌سازند.

وی افزود: خانواده بزرگ بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به خود میبالد از وجود ارزشمند چنین فرزندان شایسته‌ای؛ پرستاران شریفی که همواره پاسخگوی حجم وسیعی از خدمات در مراکز درمانی بوده و در هر برهه‌ای، با تاسی به حضرت زینب (س)، توانسته‌اند پرچم ایثار را بر فراز قله دشواری‌ها به اهتزاز درآورند.

دکتر دهقان، ضمن تبریک میلاد سراسر مهر بانوی کربلا، حضرت زینب (س)، فرا رسیدن روز پرستار را به تمامی پرستاران شریف و مهربان تبریک و تهنیت گفته و خدمات خالصانه پرستاران را که به ویژه در بحران کروناویروس، از مرزهای «خدمت» فراتر رفته و معنای «از جان گذشتگی» به خود گرفته است، ارج نهاد.

 
۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۶:۲۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۲۸۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید