سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۱:۵۹

اخبار

کسب 4 مقام برتر توسط بانوان شناگر بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

تیم شنای بانوان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در المپیاد ورزشی کارکنان زن بهداشت و درمان صنعت نفت موفق به کسب 4 مقام برتر شدند.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز؛ المپیاد ورزشی بانوان شاغل در مناطق بهداشت و درمان صنعت نفت با شرکت ورزشکارانی از مناطق اهواز، گچساران، آبادان، آغاجاری، بوشهر، مسجدسلیمان، تهران، اصفهان، مرکزی، لرستان، شمال کشور، شمال‌غرب کشور، شمال‌شرق کشور، غرب کشور، فارس، هرمزگان و ماهشهر در 7 رشته ورزشی به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت شمال در مجتمع محمودآباد برگزار شد.

تیم شنای بانوان شاغل در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در این دوره از رقابت‌ها با 5 ورزشکار شرکت کرد که در پایان زهره مختاری و محبوبه حاتمی در رده سنی 43 تا 46 سال به ترتیب موفق به کسب مقام نخست و سوم کرال سینه شدند.

همچنین آرزو رشیدپور در رده سنی 47 تا 50 سال موفق به کسب مقام دوم کرال سینه و مهناز نویدر در رده سنی 30 تا 33 سال موفق به کسب مقام سوم در رشته شنای قورباغه شدند.

گفتنی است المپیاد ورزشی کارکنان زن بهداشت و درمان صنعت نفت با شعار رقابت، رفاقت و سلامت و در راستای ایجاد نشاط، همگرایی، مشارکت فعال و ارزشمند کارکنان برگزار شد.

 

المپیاد ورزشی شنا

۲۸ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۲۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۶۶۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید