سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۰۰

اخبار

بررسی چالش‌های کارکنان شرکت ملی مناطق خیز جنوب در حوزه سلامت و درمان

چالشها و مشکلات حوزه سلامت و درمان کارکنان شرکت ملی مناطق خیز جنوب در جلسه هم‌اندیشی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز؛ این نشست به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با حضور دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به همراه جمعی از مدیران این مجموعه، محمدرضا دزفولی‌زاده معاون مدیر منابع انسانی،  تاتیانا نوروزی‌نژاد مسئول بهبود روابط کار و برخی از نمایندگان کارکنان رسمی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب برپا شد.

در این نشست چالش‌ها و مشکلات حوزه‌های بهداشت و درمان از جمله درمان غیر مسستقیم، تکریم ارباب رجوع ، بررسی اثربخشی درمان، اطلاع رسانی و ارتباطلات بین دو مجموعه بهداشت و درمان و مناطق نفتخیز ، تسهیلات اماکن درمانی، معاینات طب صنعتی و ... مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت.

تداوم جلسات هم اندیشی، شناسایی و ارائه مطالبات پرسنل توسط نمایندگان، بررسی و ارزیابی مطالبات توسط کارشناسان، ارائه راهکار و اقدام، بازخوردگیری و اصلاح و گسترش بسترهای اطلاع رسانی میان دو مجموعه از جمله پیشنهادت مطرح شده در این نشست بود.

گفتنی است شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب به عنوان بزرگ ترین شرکت تابع شرکت ملی نفت ایران  با ۴۵ میدان و ۶۵ مخزن هیدروکربوری بزرگ و کوچک در گستره‌ای افزون بر ٧٠ هزار کیلومتر مربع از استان بوشهر تا شمال خوزستان، حدود ۸۰ درصد نفت خام و ۱۶ درصد گاز کشور را تولید می‌کند. که قلمرو وسیع نفتی میدان‌‌‌‌های بزرگی همچون اهواز، گچساران، مارون، مسجدسلیمان، آغاجاری، کرنج و پارسی و بی بی حکیمه را در بر دارد.

بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز در حال حاضر به 74 هزار و 250  نفر خدمات درمانی ارائه می‌دهد.

جلسه با مناطق 9
جلسه با مناطق 8
جلسه با مناطق 6
جلسه با مناطق 5
جلسه با مناطق 4
جلسه با مناطق 3
جلسه با مناطق 2
جلسه با مناطق 1

 

۲ بهمن ۱۴۰۱ ۱۵:۰۷
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۵۲۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید