سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۰۳

اخبار

بررسی اولویت های سلامت بهداشت دهان و دندان

اولویت های سلامت بهداشت دهان و دندان جمعیت تحت پوشش بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در کمیته سلامت مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، راه های ارتقاء سلامت و شناسایی مشکلات بهداشتی جمعیت تحت پوشش با توجه به شرایط منطقه ای ،در کمیته سلامت این بهداشت و درمان مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

در این جلسه دکتر جهانگیری رئیس خدمات دندانپزشکی با اشاره به آمار بالای پوسیدگی دندان ، نقش فلورایدتراپی و فیشور سیلنت در پیشگیری از بروز بیماری های دهان و دندان را بسیار مهم دانست و گفت : در راستا پیشگیری از بروز بیماری های دهان و دندان در سال گذشته تمامی دانش آموران مدارس شهرک نفت فلوراید تراپی شده اند و انجام فیشور سیلنت در تمامی درمانگاه ها را در سال جاری برنامه ریزی کرده ایم.

دکتر کلانتری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز- ماهشهر و رئیس کمیته سلامت ، تدوین ، مشارکت واحدهای دندانپزشکی،پزشکی خانواده،آموزش بهداشت ،بهداشت خانواده و روابط عمومی را در اجرای  برنامه عملیاتی جامع پیشگیری از بیماری ها و ارتقاءسطح سلامت بهداشت دهان و دندان ضروری عنوان کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت و نقش تغذیه سالم در افزایش سطح سلامت جامعه اشاره و بیان داشت : نظارت مستمر بر واحدهای عرضه مواد غذایی و رستوران ها بویژه در مراکز عملیاتی بسیار پراهمیت است .

رئیس بهداشت و درمان اهواز ماهشهر نقش آموزش را در زمینه پیشگیری از بروز  بیماری ها  بسیار مهم عنوان کرد و گفت : به منظور افزایش میزان آگاهی ، مشارکت و حساسیت جامعه اقدامات مناسبی باید برنامه ریزی و اجرا شود.

کمیته سلامت 2
کمیته سلامت 3
کمیته سلامت 1

۲۸ تیر ۱۳۹۶ ۱۲:۳۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز - ماهشهر |
تعداد بازدید : ۲,۳۵۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید