سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۲۷

اخبار

اردوی جهادی پزشکی در روستای غیزانیه بزرگ

بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و بسیج جامعه پزشکی در روستای غیزانیه اردوی جهادی پزشکی برگزار نمود.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، بخش غیزانیه از توابع شهرستان اهواز در استان خوزستان است که فاصله مرکز این بخش از شهر اهواز ۵۰ کیلومتر می‌باشد. این بخش در واقع بزرگترین بخش استان خوزستان است و در قسمت شرقی در مسیر ترانزیتی بنادر جنوبی کشور قرار دارد.

این بخش از دو دهستان غیزانیه و مشرحات تشکیل شده که جمعا ۸۳ روستا را شامل می‌شود. شغل مردم این منطقه که جمعیتی بالغ بر 30هزار نفر را شامل می‌شود، عمدتا کشاورزی و دامپروری می‌باشد. بخش غیزانیه روی بزرگ‌ترین و مرغوب‌ترین میدان نفتی ایران قرار دارد که جزء برترین سوپرفیلدهای نفتی جهان محسوب می‌شود و این منطقه محصور بین صدها حلقه چاه نفت است.

بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی خود ، در روز جمعه 26 اسفند ماه امسال با همکاری دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و بسیج جامعه پزشکی در روستای غیزانیه اردوی جهادی پزشکی برگزار نمود.

در این اردوی جهادی پزشکی که از ساعت 8 الی 17 در مرکز بهداشت غیزانیه برگزار شد، با برنامه‌ریزی‌های انجام شده ارائه خدمات دندانپزشکی بر عهده بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز قرار گرفته بود. تیم جهادی دندانپزشکی متشکل از 5 دندانپزشک و 5 دستیار دندانپزشک ، خدماتی چون ویزیت ، ترمیم دندان ، عصب کشی ، کشیدن دندان و جراحی را برای 130 بیمار ارائه نمودند. این اقدامات با استفاده از دو یونیت سیار دندانپزشکی دانشگاه جندی شاپور و یک یونیت دندانپزشکی مستقر در مرکز بهداشت غیزانیه انجام شد. 

اردوی جهادی دندانپزشکی 11
اردوی جهادی دندانپزشکی 8
اردوی جهادی دندانپزشکی 7
اردوی جهادی دندانپزشکی 5
اردوی جهادی دندانپزشکی 2
اردوی جهادی دندانپزشکی 1

۲۸ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۲۴
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۵۰۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید