سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۰۵

اخبار

مراجعه بیش از 91 هزار نفر به کلینیکهای دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در سال 1401

دکتر حقیقی: آغاز بکار دو کلینیک اختصاصی دندانپزشکی ویژه‌ی شاغلین ، ایجاد یک کلینیک اختصاصی جراحی دندانپزشکی در مجتمع شهدای نفت ، کاهش مدت زمان انتظار جهت انجام اقدامات تخصصی دندانپزشکی از جمله عصب کشی به کمتر از 48 ساعت، تنها بخشی از خدمات تیم دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در سال 1401 بوده است.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، کلینیک های دندانپزشکی این مجموعه متشکل از کلینیک دندانپزشکی بیمارستان بزرگ نفت اهواز ، کلینیک‌های دندانپزشکی و واحد بهداشت دهان و دندان در معاونت بهداشت و طب صنعتی ، کلینیک های دندانپزشکی در 8 مرکز سلامت خانواده و کلینیک های دندانپزشکی در 3 درمانگاه عملیاتی (مارون ، شیرین سازی و پیراحفاری) می باشد. خدمات مطلوب و به موقع دندانپزشکی همواره مورد درخواست جمعیت تحت پوشش بوده است و تیم دندانپزشکی نیز همواره تلاش نموده ضمن ارائه خدمات مطلوب ، رضایت هر چه بیشتر مراجعین را نیز جلب نماید. در همین راستا با دکتر زهره حقیقی ، رئیس خدمات دندانپزشکی گفتگویی انجام دادیم: 

 

دکتر حقیقی ضمن تبریک 23 فروردین ماه ، روز دندانپزشکی به همکاران خود و تشکر از ایشان گفت : تیم دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در سال 1401 ، با همکاری 36 نفر دندانپزشک و 29نفر دستیار دندنپزشک موفق شد به بیش از 91 هزار نفر از مراجعین خدمات رسانی نموده و بیش از 140 هزار خدمت ارائه نماید که این میزان نسبت به سال گذشته 20% افزایش داشته است.

وی اظهار داشت: در سال 1401 با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت گرفت تلاش کردیم در جهت افزایش رضایتمندی مراجعین گام‌های مثبت و موثری برداریم.

وی افزود: آغاز بکار دو کلینیک اختصاصی دندانپزشکی ویژه‌ی شاغلین ، ایجاد یک کلینیک اختصاصی جراحی دندانپزشکی در مجتمع شهدای نفت ، کاهش مدت زمان انتظار جهت انجام اقدامات تخصصی دندانپزشکی از جمله عصب کشی به کمتر از 48 ساعت، تنها بخشی از خدمات تیم دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت بوده است.

رئیس خدمات دندانپزشکی با اشاره به عقد قراردادهای جدید در اهواز و شهرستان های اقماری گفت: در حال حاضر در شهرستان اهواز با دو مرکز رادیولوژی فک و صورت عقد قرارداد نموده ایم. به علاوه در 4 شهرستان رامهرمز، باغملک ، دزفول و شوشتر نیز با دندانپزشکان مجربی عقد قرارداد نموده ایم تا شاغلین محترم ساکن این شهرستان‌ها نیز بتوانند از خدمات دندانپزشکی مطلوب بهره‌مند گردند.

دکتر حقیقی به حضور متخصصین دندانپزشکی در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز اشاره کرد و گفت: این مجموعه در حال حاضر با یک نفر متخصص ریشه دندان و دو نفر متخصص جراحی لثه عقد قرارداد نموده است که در صورت نیاز بیماران از طریق ارجاع از دندانپزشکان خانواده، بیماران به متخصصین مربوطه معرفی شده و اقدامات درمانی تخصصی برای ایشان انجام می‌شود. 

وی تاکید کرد: در حال پیگیری جهت عقد قرارداد با متخصص جراحی فک و صورت نیز هستیم تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به جامعه صنعت نفت ارائه نماییم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از همکاران خود جهت تلاش برای افزایش رضایتمندی جمعیت تحت پوشش گفت: علاوه بر اقدامات جاری و ارائه خدمات به شاغلین و بازنشستگان صنعت نفت و خانواده‌های محترم‍‌‌شان ، در سال گذشته تیم خدمات دندانپزشکی موفق شدند در 2 اردوی جهادی که در مناطق کمتر برخوردار و حاشیه ای شهر اهواز برگزار شد نیز حضور یابند تا سهم کوچکی در ارتقاء سلامت مردم شریف استان خوزستان نیز ایفا نمایند.

وی ابراز امیدواری کرد تلاش تیم دندانپزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز منجر به ارتقاء سلامت جمعیت تحت پوشش و افزایش رضایتمندی ایشان گردد.

 

 

 

 

۲۸ فروردین ۱۴۰۲ ۱۰:۴۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۴۹۵

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید