سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۶:۱۹

اخبار

تلاش در جهت ارتقاء کیفی خدمات در مناطق عملیاتی

دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت گفت: 80 درصد ناوگان تجهیزاتی سازمان بهداشت و درمان طی 2 سال اخیر به‌روز رسانی شده و تجهیزات پزشکی پیشرفته‌ای بویژه در مناطق عملیاتی خریداری شده است.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در روز سوم از سفر مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به خوزستان ، ایشان از کلینیک‌های تخصصی ، بخش‌های اورژانس ، دیالیز و ICU بیمارستان بزرگ نفت اهواز و مرکز سلامت خانواده شهید هاشمی(لشکر) بازدید به عمل آورد.

دکتر سید مهدی هاشمی همچنین در نشستی با حضور رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و مدیران و مسئولین واحدهای مختلف این بهداشت و درمان به بررسی چالش‌ها ، نقاط قوت و ضعف و برنامه‌های پیشنهادی مدیران این مجموعه در جهت ارتقاء کیفی خدمات پرداختند و در زمینه تقویت اورژانس پیش بیمارستانی در مناطق عملیاتی صنعت نفت ، بسته‌های خدمتی تیم‌های سلامت خانواده ، عقد قرارداد با پزشکان متخصص و فوق تخصص مطرح در استان خوزستان، توسعه زیرساختی و تعمیرات بخش‌ها و واحدهای مختلف و ...بحث و تبادل نظر نمودند.

 

تلاش بر همگرایی تیم‌های درمانی و پشتیبانی مناطق عملیاتی و ستاد سازمان 

دکتر سید مهدی هاشمی مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان در این نشست با اشاره به تلاش بر همگرایی و هم‌راستایی تیم‌های درمانی و پشتیبانی در مناطق عملیاتی و ستاد سازمان گفت: طی چند سال اخیر در جهت تقویت مناطق عملیاتی ، کاهش بروکراسی‌های اداری ، تسهیل فرآیندهای اجرایی و ایجاد همگرایی میان مناطق مختلف و ستاد سازمان اقدامات موثری صورت گرفته است که موجب افزایش کمی و ارتقاء کیفی خدمات در مناطق عملیاتی شده است.

وی افزود : طی دو سال اخیر 80 درصد ناوگان تجهیزاتی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به‌روز رسانی شده و تجهیزات پزشکی پیشرفته‌ای بویژه در مناطق عملیاتی خریداری شده است. به علاوه پیگیری جهت بازسازی ، نوسازی و تکمیل پروژه‌های ساختمانی انجام شده و تلاش می‌کنیم تا دو سال آینده کلیه پروژه‌های ساختمانی در سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت تکمیل شود.

مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ضمن تشکر از تلاش تیم‌های منسجم مدیریتی و کارشناسی در مناطق عملیاتی سازمان گفت: باید حداکثر توان سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت را بکار بگیریم تا فرآیند ارائه خدمات به بیماران و مراجعین را تسهیل نموده و رضایتمندی هر چه بیشتر شاغلین و بازنشستگان و خانواده‌های محترم‌شان فراهم گردد.

در این نشست مقرر شد جهت بهره برداری از تجربیات فنی ، تخصصی و اجرایی مناطق مختلف بهداشت و درمان، جلسات هفتگی مشترک میان بیمارستان‌های نفت تهران و اهواز برقرار گردد و تاکید شد از ظرفیت‌های همکاران مناطق در راستای تقویت و ارتقا سطح کیفی خدمات استفاده شود.

 

اهواز 13

 

تمرکز بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بر ارتقاء کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعین

دکتر دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز در این نشست با اشاره به اینکه در دو سال گذشته تلاش ویژه تیم درمانی و پشتیبانی این بهداشت و درمان تامین و به‌روزرسانی تجهیزات پیشرفته و عقد قرارداد با پزشکان متخصص مجرب مقیم در بیمارستان بزرگ نفت اهواز بوده است گفت: در سال جاری در جهت ارتقاء کیفی خدمات و افزایش رضایتمندی مراجعین برنامه‌ریزی نموده و اقدامات موثری را انجام خواهیم داد.

وی از نصب و راه‌اندازی دستگاه سی‌تی اسکن 256 اسلایس در اوایل سال جاری خبر داد و گفت: با حمایت‌های ویژه مدیرعامل سازمان از مناطق عملیاتی ، امیدواریم فرآیند جایگزینی دستگاه ام‌آر‌آی بیمارستان نفت اهواز و خرید دستگاه جدید و پیشرفته‌تر نیز تا پایان سال جاری انجام گردد.

 

اهواز 15

اهواز 14
اهواز 12

اهواز 9
اهواز 11
اهواز 10

اهواز 8
اهواز 7
اهواز 6
اهواز 4

اهواز 1

۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۰۹:۱۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۳۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید