سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۴:۲۴

اخبار

سومین جلسه مشترک مدیران و روسای بهداشت و درمان‌های اهواز و تهران

سومین جلسه مشترک بهداشت و درمان‌های صنعت نفت اهواز و تهران با حضور مدیرعامل سازمان و جمعی از مدیران ستادی در جهت بررسی و رفع مشکلات این دو منطقه برگزار شد.

 

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، در روز چهارشنبه 20 اردیبهشت ماه ، سومین جلسه مشترک بهداشت و درمان‌های صنعت نفت اهواز و تهران با حضور مدیرعامل سازمان و جمعی از مدیران ستادی در جهت بررسی مسائل و مشکلات این دو منطقه به صورت ویدیوکنفرانس برگزار شد. در این جلسه ابتدا مدیران خدمات پرستاری بیمارستان‌های نفت تهران و اهواز در خصوص اقدامات انجام شده طی یک هفته ی اخیر در بیمارستان‌های نفت از جمله تعداد بیماران بستری ، تعداد اعمال جراحی انجام شده ، آمار مراجعین به واحدهای مختلف از جمله کلینیک‌های تخصصی ، بخش‌های سرپایی و .... گزارشی ارائه نمودند.

سپس در خصوص برگزاری کمیته‌های مورتالیتی در بیمارستان‌های نفت تهران و اهواز در اسرع وقت ، بررسی مصوبات کمیته‌های بیمارستانی بویژه کمیته‌های بررسی نسخ دارویی و اقتصاد درمان در این جلسات ، بررسی تخصصی روند اعزام های پزشکی به تهران و اهواز و ارتقاء فرآیندهای آن ، برقراری ارتباط تله مدیسین بیمارستان نفت اهواز با مناطق عملیاتی صنعت نفت و ... بحث و بررسی صورت گرفت.

گفتنی است جلسات هفتگی پیش گفته پس از سفر اخیر مدیر عامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به خوزستان در ابتدای ماه جاری و در جهت استفاده‌ی بهینه از تجربیات بیمارستان ‌های نفت تهران و اهواز برنامه‌ریزی و اجرایی گردید. 

گزارش هفتگی 7
گزارش هفتگی 6
گزارش هفتگی 4
گزارش هفتگی 3
گزارش هفتگی 1

۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۶:۱۴
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۳۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید