سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز شنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ۰۶:۵۶
 

اخبار

یکصدو هفتاد و چهارمین کمیته سلامت بهداشت و درمان اهواز برگزار شد.

در یکصدو هفتاد و چهارمین جلسه کمیته سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز اولویت های طب کار و دندانپزشکی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر یکصدو هفتاد و چهارمین کمیته سلامت به ریاست دکتر کلانتری رئیس بهداشت ودرمان اهواز و ماهشهر تشکیل و اولویت های طب کار و دندانپزشکی مطرح و مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در این جلسه دکتر رضا شفیع زاده متخصص طب کار و رئیس طب صنعتی بیماری های عضلانی اسکلتی و بیماری های اعصاب و روان را شایع ترین علل مراجعه به شورای عالی پزشکی در چند سال گذشته در اهواز ذکر کرد و پیشگیری از این بیماری ها را اولویت طب کار در اهواز بیان کرد.

دکتر جهانگیری رئیس خدمات دندانپزشکی نیز گفت با اقدامات صورت گرفته در حوزه پیشگیری در دندانپزشکی تعداد کودکان مراجعه کننده به اتاق عمل به شدت کاهش یافته است.وی آموزش زنان باردار و مادران کودکان زیر چهار سال را اولویت اول این حوزه دانست و گفت در حال حاضر در پلی کلینیک کارون در روز های چهارشنبه هر هفته از ساعت 8 تا 9 صبح برنامه آموزش بهداشت دهان و دندان ارائه می گردد و در آینده نزدیک در سایر درمانگاه ها هم این برنامه را اجرا خواهیم کرد.

دکتر کلانتری در این جلسه خواستار برنامه ریزی دقیق و تهیه برنامه عملیاتی در کلیه برنامه های پیشگیری و ارتقاء سلامت بویژه در این دو حوزه شد.


کمیته سلامت
کمیته سلامتکمیته سلامت

۹ اَمرداد ۱۳۹۶ ۱۴:۱۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز - ماهشهر |
تعداد بازدید : ۱,۲۴۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید