سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۱:۴۰

اخبار

پیام تبریک رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به مناسبت روز پزشک

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در پیامی یکم شهریور زادروز حکیم بوعلی سینا و روز پزشک را تبریک گفت.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز؛ دکتر بهرام دهقان در این پیام پس از ذکر آیه شریفه ۳۲ سوره مائده با عنوان «هر کس انسانی را حیات بخشد؛ چنان است که گویی همه مردم را حیات بخشیده است» آورده است، اول شهریور ماه فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکان است تا تلاش‌های آنان که نویدبخش حیات و سلامت مردم است مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد. 

وی در ادامه می‌افزاید: نوشتن و گفتن از آنان که سرمایه زندگی‌‌شان را به پای همنوعان ریخته‌‌اند؛ آنها که نیاسودند تا دیگران بیاسایند؛ انسان‌هایی که انسانیت را معنایی تازه بخشیده‌اند و جان و روح و جسم‌‌شان، تنها آرامش دیگران را خواسته است، کاری بس دشوار می‌نماید

. رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در این پیام آورده است: فرصت را غنیمت می‌شمارم تا به شما همکاران گرامی و ارجمندم که در مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز مشغول به فعالیت و خدمت‌رسانی به جامعه بزرگ صنعت نفت هستید روز بزرگداشت حکیم فرزانه بوعلی سینا و روز پزشک را صمیمانه تبریک و شادباش گویم. 

دکتر دهقان در پایان پیام تبریک روز پزشک، خطاب به پزشکان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز آورده است، از درگاه خداوند متعال موفقیت را برای یکایک شما عزیزان خواستارم.

تبریک روز پزشک1402

۳۱ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۵:۳۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۲۲۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید