سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۵:۰۸

اخبار

دوره آموزشی "ایمنی بیمار" در بیمارستان بزرگ نفت اهواز برگزار شد

همزمان با روز جهانی ایمنی بیمار دوره آموزشی "ایمنی بیمار" از سوی بیمارستان بزرگ نفت اهواز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز؛ همزمان با روز جهانی ایمنی بیمار دوره آموزشی "ایمنی بیمار" در سالن کنفرانس بیمارستان بزرگ نفت اهواز برگزار شد.

 

در این دوره آموزشی دکتر عبداله صرامی متخصص بیماریهای عفونی و طب گرمسیری به تشریح اهمیت ایمنی بیمار در مراکز درمانی، دکتر سعید سعیدی‌مهر متخصص طب سالمندان به آموزش خطاهای پزشکی و نحوه انجام  RCA، دکتر لاله ظاهری عبده وند دکترای تخصصی داروسازی سنتی به تشریح جایگاه دارو درمانی در ایمنی بیمار و آسیب های داروئی و فریبا تیشه‌زن ارزیاب کشوری ایمنی بیمار به تشریح استانداردهای الزامی ایمنی بیمار پرداختند.

 

گفتنی است در این دوره آموزشی 86 فراگیر حضور داشتند که 69 نفر از ایشان کارشناسان بهبود کیفیت و ایمنی بیمار بیمارستان‌های استان خوزستان  بودند. 98 درصد از فراگیران رضایتمندی خود را از آموزش‌های ارائه شده اعلام نمودند.

 

سازمان جهانی بهداشت (WHO) برای اولین بار روز 17 سپتامبر سال 2019 میلادی مصادف با 26 شهریور 1398 را به عنوان روز جهانی ایمنی بیمار (World Patient Safety Day) اعلام نمود.

 

شعار امسال این روز "درگیر کردن بیماران برای ایمنی بیمار" بوده که هدف آن شناسایی نقش مهم بیماران، خانواده‌ها و مراقبان در ایمنی مراقبت‌های بهداشتی است.

ایمنی بیمار 8
ایمنی بیمار 7
ایمنی بیمار 6
ایمنی بیمار 5
ایمنی بیمار 4
ایمنی بیمار 2

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ ۱۵:۴۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۳۱۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید