سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۵۷

اخبار

​دکتر دهقان ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در پیامی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و با تبریک روز پرستار، از زحمات پرستاران تقدیر و تشکر کرد.

 

در پیام دکتر بهرام دهقان آمده است: سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز بزرگداشت مقام پرستار را تبریک می‌گویم. این که روز ولادت آن اسوه صبر و مقاومت را روز پرستار نامیده‌اند، بار مسئولیت پرستاران عزیز را سنگین‌تر می‌کند.

وی افزود:‌ پرستاران، منادیان ایثار و کرامت انسانی‌اند؛ آنان که جان‌های بیمار و دردمند را به نور ایمان و ایثار، حیاتی دیگر می‌بخشند، جان در کالبد جامعه می‌دمند و این جان بر آمده از باور راستین به خالق و عشق به مخلوق را در کسوت شریف «پرستار» تجلی می‌بخشند.

دکتر دهقان ادامه داد: پرستاران، تمام هستی خود را برای آرامش و آسایش دردمندان نثار می‌کنند و در این اخلاص سرشار از معنویت، جلوه‌ای از کرامت بزرگ بانوی عاشورا حضرت زینب کبری (س) را آشکار می‌کنند که اسوه صبر و از خودگذشتگی زنان عالم است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز تصریح کرد:‌ بزرگداشت منزلت پرستار در یک روز از سال خلاصه نمی‌شود بلکه پرستار با تبلور حس دیگرخواهی در پرتو خداخواهی در هر لحظه و هر آن به عنوان بنده صالح پروردگار، پرچمدار این رسالت خطیر انسانی می‌شود.

دکتر دهقان ادامه داد: اینجانب ضمن قدردانی از تلاش‌های مجدانه و اهتمام سختکوشانه پرستاران معزز، روز خجسته پرستار را به جامعه شریف پرستاری شادباش می‌گویم و از درگاه خداوند متعال، سلامتی و بهروزی این ایثارگران صدیق نظام سلامت را خواستارم.

روز پرستار1402 2

۲۸ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۵۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۲۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید