سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۰:۲۳

اخبار

برگزاری اردوی جهادی پزشکی یک روزه در منطقه ی کوی مدرس با مشارکت گروه جهادی پزشکی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز

بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با همکاری بسیج جامعه پزشکی، مرکز بهداشت شرق اهواز و گروه جهادی شهید فرجوانی، در مناطق کمتر برخوردار شهر اهواز اردوی یک روزه جهادی پزشکی برگزار نمود.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، همزمان با آغاز هفته‌ی بسیج ، اردوی یک روزه جهادی پزشکی توسط بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و با همکاری بسیج جامعه پزشکی ، مرکز بهداشت شرق اهواز، گروه جهادی شهید فرجوانی برگزار شد.

 

در این اردوی یک روزه جهادی پزشکی که در مدرسه شهید مدرس واقع در کوی مدرس اهواز (خروسیه) انجام شد، 12 نفر پزشک متخصص در رشته های تخصصی مختلف از جمله داخلی ، چشم ، قلب و عروق ، اطفال ، زنان و زایمان ، ارتوپدی ، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، بیماری‌های عفونی ، رادیولوژی و سونوگرافی ، تغذیه و روانشناسی بالینی حضور داشتند. همچنین 11 نفر دندانپزشک ، 4 نفر پزشک عمومی ، 1 نفر کارشناس بینایی سنجی ، 4 نفر کارشناس پرستاری ، 4 نفر کارشناس دهان و دندان ، 1 نفر ماما ، 2 نفر کارشناس رادیولوژی، 6  نفر نیروی اداری و پشتیانی نیز در این اردوی جهادی پزشکی حضور داشته اند.

 

گفتنی است بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در این اردوی جهادی پزشکی با بیشترین ظرفیت تخصصی، تجهیزاتی خود حضور یافته بود و چندین دستگاه پرتابل از جمله دستگاه های سونوگرافی ، نوار قلب و ... را نیز به محل این اردو انتقال داده بود تا امکان تشخیص بیماری را به شکل بهتری فراهم نماید.

 

بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با همکاری مرکز بهداشت شرق اهواز هماهنگی لازم جهت اقدامات تشخیصی و درمانی تکمیلی از جمله انجام ویزیت های تخصصی تکمیلی ، اقدامات تشخیصی پیشرفته‌تر، ترمیم دندان و ... را در مراکز درمانی دیگر به صورت رایگان فراهم نموده است.

 

در این اردوی یک روزه جهادی پزشکی که از ساعت 8 صبح الی 5 بعد از ظهر ادامه داشت ، حسینی محراب استاندار خوزستان ، دکتر محمدحسین سرمست سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، حجت الاسلام والمسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه موقت اهواز نیز از این مرکز بازدید نموده و از تلاش های متولیان امر ، مسئولین بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ، بسیج جامعه پزشکی و پزشکان و کارشناسان متعهدی که به صورت رایگان در این مرکز حضور پیدا کرده و بیماران این منطقه کم برخوردار شهر اهواز را مداوا می نمایند ، تقدیر و تشکر کردند.

 

استقبال مردم منطقه از این اردوی جهادی پزشکی قابل توجه بود به طوری که بیش از 420 ویزیت تخصصی ، 200 ویزیت پزشکان عمومی و 36 مورد انجام سونوگرافی و 237 مورد خدمات دندانپزشکی در دو شیفت صبح و بعد از ظهر انجام شد.

 

 
اردوی جهادی1 24
اردوی جهادی1 23
اردوی جهادی1 22
اردوی جهادی1 21
اردوی جهادی1 18
اردوی جهادی1 17
اردوی جهادی1 16
اردوی جهادی1 13
اردوی جهادی1 12
اردوی جهادی1 11
اردوی جهادی1 10
اردوی جهادی1 9

اردوی جهادی2 5
اردوی جهادی2 4
اردوی جهادی2 3
اردوی جهادی2 2
اردوی جهادی2 1
اردوی جهادی1 30
اردوی جهادی1 27

اردوی جهادی1 3
اردوی جهادی1 2

۴ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۵۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۳۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید