سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۳۵

اخبار

نگاهی به اقدامات بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج

در چهل و چهارمین سالگرد تشکیل «بسیج» ویژه برنامه‌های مختلفی در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار که غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق، برگزاری اردوی جهادی پزشکی، برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی، گردهمایی بسیجیان، برپایی میز خدمت، نشست مدیران ارشد شرکت‌های تابعه وزارت نفت در جنوب با فرماندهی مرکز بسیج شهید تندگویان و دیدار با خانواده شهدا از جمله این برنامه‌هاست.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد تشکیل بسیج به فرمان امام خمینی (ره) ، با انجام فضا سازی ویژه‌ای در محیط بیمارستان و مراکز درمانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز آغاز شد و با توجه به مناسبت‌های متوالی از جمله هفته‌ملی پرستار و هفته‌ی بسیج تلاش شد تا با فضاسازی‌های ویژه در جای جای بیمارستان و مراکز درمانی، از جمله آذین‌بندی، نصب المان‌ها و نمادهای مختلف دفاع مقدس و برپایی سنگر، سال‌های دفاع مقدس و حضور پرشور بسیجیان در خط مقدم و حضور موثرکادر درمان در کنار مدافعین وطن برای کارکنان و مراجعین تداعی گردد.

 

فضاسازی 4
فضاسازی 2
فضاسازی 1

 

غبارروبی مزار شهدا و تجدید میثاق

 همزمان با نخستین روز از بزرگداشت هفته بسیج اعضاء شورای پایگاه مقاومت بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز همگام با مرکز بسیج شهید تندگویان در آیینی قبور مطهر شهدای هشت سال دفاع مقدس  را در گلزار شهدای اهواز (بهشت آباد)، غبارروبی و عطرافشانی کردند. شرکت کنندگان در این برنامه در ادامه بر سر مزار سردار پاسدار علی هاشمی گرد هم آمدند و با قرائت فاتحه با آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدا تجدید میثاق کردند.

غباروبی مزار شهدا 3
غباروبی مزار شهدا 2
غباروبی مزار شهدا 1

 

برگزاری اردوی جهادی پزشکی در کوی مدرس اهواز و ارائه یک هزار و 200 خدمت به مردم محروم مناطق کمتر برخوردار اهواز

اردوی جهادی پزشکی بسیج بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به مدت یک روز در مدرسه شهید مدرس واقع در کوی مدرس (خروسیه) اهواز برگزار شد که در آن خدمات پزشکی تخصصی در رشته‌های مختلف داخلی، چشم، قلب و عروق، اطفال، زنان و زایمان، ارتوپدی، اعصاب و روان، مغز و اعصاب، بیماری‌های عفونی، رادیولوژی و سونوگرافی، تغذیه و روانشناسی بالینی و خدمات دندان‌پزشکی به حدود یکهزار و 200 نفر ارائه شد.

 گفتنی است در این اردوی جهادی4 پزشک عمومی، 12 پزشک متخصص ، 11 دندانپزشک، 1 کارشناس بینایی سنجی، 4 کارشناس پرستاری، 4 کارشناس دهان و دندان، 1 ماما و 2 کارشناس رادیولوژی حضور داشتند.

اردوی جهادی_هفته بسیج1402 5
اردوی جهادی_هفته بسیج1402 3
اردوی جهادی_هفته بسیج1402 2
اردوی جهادی_هفته بسیج1402 1

اردوی جهادی1 26

اردوی جهادی1 19
اردوی جهادی1 11

 

برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی گرامیداشت هفته بسیج در بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز 

همایش پیاده روی خانوادگی ویژه گرامیداشت هفته بسیج صبح روز جمعه سوم آذرماه با حضور شمار زیادی از پرسنل بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در محل شهرک نفت برگزار شد. پس از انجام پیاده روی و در خاتمه‌ی مسیر در محل زمین چمن ستاد بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، مسابقات فرهنگی ورزشی جهت کارکنان و خانواده‌های ایشان برگزار شد.

برگزاری مسابقه فرهنگی برای کودکان و نقاشی روی صورت کودکان، برگزاری مسابقات دوستانه ورزشی از قبیل دارت، بدمینتون، پنالتی زدن، طناب کشی خانوادگی و انجام حرکات رزمی از جمله برنامه‌های این همایش بود.

همچنین در پایان این برنامه به کودکان شرکت‌کننده در برنامه جوایزی اهدا شد.

پیاده روی خانوادگی1402 5
پیاده روی خانوادگی1402 4
پیاده روی خانوادگی1402 3
پیاده روی خانوادگی1402 2
پیاده روی خانوادگی1402 1

 

گردهمایی بسیجیان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز 

بسیجیان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به مناسبت هفته بسیج در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) بیمارستان نفت گرد هم آمدند.

در این گردهمایی سرهنگ بهمن شهریاری دبیر ستاد احیا امر به‌ معروف و نهی از منکر استان خوزستان به تشریح نحوه وقوع انقلاب، روحیه بسیجی گری از زمان تاسیس بسیج، قدرت مردمی بسیج و شرح عملیات والفجر 8 و فتح فاو پرداخت.

وی همچنین به تشریح شرایط فعلی خاورمیانه و جنگ در غزه پرداخت و نکات ارزنده‌ای را در خصوص نقش و اهمیت مقاومت مردم فلسطین برای بسیجیان بیان نمود.

در این گردهمایی مرتضی خزلی، توفیق سلامات ، رضا فارسی پور، میترا مهرگان و فروزان محمدیان پوری به عنوان بسیجیان برتر سال 1402 بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز معرفی و با اهدا لوح تقدیر از ایشان تجلیل به عمل آمد.

در این گردهمایی بیش از 250 نفر از بسیجیان بهداشت و درمان اهواز حضور داشتند.

گردهمایی بسیجیان 5
گردهمایی بسیجیان 4
گردهمایی بسیجیان 2
گردهمایی بسیجیان 1  

 

برپایی میز خدمت در مصلی بزرگ مهدیه اهواز

همزمان با برپایی نماز جمعه میز خدمت بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به مناسبت هفته بسیج و با هدف پایش سلامت شهروندان در مصلی بزرگ مهدیه اهواز برپا شد.

 گفتنی است کادر درمان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به شرکت کنندگان در رزمایش«الی بیت المقدس» خدمات مشاوره پزشکی، سنجش سلامت، تست قند خون، اندازه گیری فشار خون ارائه دادند.

همچنین پمفلت‌هایی‌ با موضوع فشارخون، چربی خون، کبد چرب، رفلاکس معده، مراقبت از سالمندان میان شرکت‌کنندگان توزیع شد.

 

میز خدمت مصلا 4
میز خدمت مصلا 2
میز خدمت مصلا 1

 

نشست مدیران ارشد شرکت‌های تابعه وزارت نفت در جنوب و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با فرماندهی مرکز بسیج شهید تندگویان

 نشست صمیمی مدیران ارشد شرکت‌های تابعه وزارت نفت در جنوب با سرهنگ حسن باقری فرمانده مرکز بسیج‌ شهید تندگویان در مرکز بسیج انجام شد.

در این نشست مهندس محسن دهان زاده رئیس هیات مدیره شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، ابوالقاسم حبیبی پور سرپرست مدیریت منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، دکتر بهرام دهقان رییس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، مهندس عبدالله عذاری مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز اروندان، مهندس غلامرضا کمالی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران، مهندس قباد ناصری مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، مهندس فتاحی نیا مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شرکت‌های یادشده حضور داشتند. 

شرکت کننندگان در این نشست ضمن تبریک هفته بسیج به سرهنگ پاسدار حسن باقری از تلاش های این مجموعه تشکر کرده و آمادگی مجموعه‌های تحت مدیریت خود جهت همکاری حداکثری با مرکز بسیج شهید تندگویان را اعلام نمودند.

نشست مدیران با مرکز تندگویان 4
نشست مدیران با مرکز تندگویان 3
نشست مدیران با مرکز تندگویان 2
نشست مدیران با مرکز تندگویان 1

دیدار با خانواده شهید علی عبادی 

فرمانده مرکز بسیج شهید تندگویان، مدیران ارشد شرکت‌های تابعه در جنوب و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با خانواده شهید علی عبادی دیدار و گفتگو کردند. 

در این دیدار مهندس محسن دهان زاده، رئیس هیئت مدیره شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ضمن تاکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه، به اهتمام مدیران برای بزرگداشت یاد شهدا با تمام توان تاکید کرد.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز اروندان عنوان کرد: ما هر میزان به شهدا و خانواده‌های محترم ایشان خدمت کنیم، کم است و تا همیشه مدیون خون شهدا هستیم.

مهندس عبدالله عذاری افزود: تلاش همه ما در جهت خدمت به بازماندگان وظیفه اخلاقی، عرفی، دینی است و این خانواده ها مایه افتخار ما، میراث داران انقلاب اسلامی و سرمایه های معنوی کشور به شمار می‌روند.

گفتنی است در این دیدار با اهدای لوح سپاس از خانواده شهید علی عبادی قدردانی شد.

دیدار با خانواده شهید عبادی 3
دیدار با خانواده شهید عبادی 2
دیدار با خانواده شهید عبادی 1

 

بسیج مستضعفین با فرمان امام خمینی رحمه الله در پنجم آذر ۱۳۵۸ تشکیل شد و پس از تصویب مجلس شورای اسلامی در دی ۱۳۵۹ به صورت قانونی رسمیت پیدا کرد.

 

۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۱۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۳۲۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید