سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۲:۰۹

اخبار

برگزاری اردوی یک روزه جهادی پزشکی در روستای مزنده بخش مشراگه از توابع شهرستان رامشیر

به همت جهادگران بسیجی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و با همکاری شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون، اردوی یک روزه جهادی پزشکی به منظور خدمات رسانی به خانواده های کمتر برخوردار روستای مزنده بخش مشراگه از توابع شهرستان رامشیر برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، در این اردوی یک روزه جهادی پزشکی،  ویزیت پزشک به همراه ارائه دارو به صورت رایگان ، مشاوره زنان و مامایی و مشاوره روانشناسی صورت گرفت.

تیم جهادی پزشکی اعزامی به این اردو شامل یک نفر پزشک، یک نفر کارشناس مامایی ، یک نفر کارشناس روانشناسی ، دو نفر کارشناس پرستاری و یک نفر تکنسین دارویی بود که همگی این همکاران از بسیجیان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بودند.

در این اردو تعداد 120 ویزیت توسط پزشک عمومی، 43 مورد مشاوره زنان و مامایی ، 35 مورد اندازه گیری فشار و قندخون و 8 مورد مشاوره روانشناسی انجام شد.

علاوه بر خدمات مذکور، 200 بسته ( هر بسته شامل 5 قلم بهداشتی) که توسط شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون تدارک دیده شده بود نیز به مراجعه کنندگان تقدیم شد.

یادآور می شود مشراگه، شهری از توابع بخش مشراگه شهرستان رامشیر در استان خوزستان است. این روستا پس از تجمیع با روستای ام‌الصخر و نقطه جمعیتی شرکت بانه، به شهر تبدیل شد و به عنوان شهر مشراگه شناخته می‌شود.

اردوی جهادی_آذر1402 9
اردوی جهادی_آذر1402 8
اردوی جهادی_آذر1402 7
اردوی جهادی_آذر1402 6
اردوی جهادی_آذر1402 5
اردوی جهادی_آذر1402 3
اردوی جهادی_آذر1402 2
اردوی جهادی_آذر1402 1
۲۷ آذر ۱۴۰۲ ۱۰:۴۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۳۰۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید