سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۲:۳۰

اخبار

برپایی غرفه بیمارستان نفت اهواز در نمایشگاه گردشگری سلامت

با توجه به برگزاری هفدهمین نمایشگاه گردشگری سلامت در تهران، بیمارستان صنعت نفت بزرگ اهواز با برپایی غرفه ایی در این نمایشگاه ظرفیت های خود در حوزه گردشگری سلامت را به نمایش گذاشت .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ، پوران مولایی کارشناس گردشگری بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی در حاشیه برگزاری نمایشگاه با اشاره به نقاط قوت این مجموعه گفت : بیمارستان بزرگ صنعت نفت اهواز از آبان ماه سال 1393 تاکنون پذیرای بیماران خارجی (بویژه بیماران از کشور عراق ) بوده و تا پایان سال گذشته 921 بیمار در این مرکز خدمات درمانی دریافت کرده اند .
وی هدف اصلی از حضور در این نمایشگاه را معرفی پتانسیل های زیرساختی، تجهیزاتی، امکانات و خدمات و توانمندی های بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ،برقراری ارتباط با سایر مراکز درمانی فعال در حوزه گردشگری سلامت عنوان کرد.
مولایی با تاکید بر ظرفیت های بسیار خوب استان خوزستان در حوزه گردشگری سلامت و جذب گردشگر در این حوزه بیان داشت : در طی برگزاری این نمایشگاه از کشور عراق و تاجیکستان مراجعه هایی در حوزه تورسیم درمانی داشتیم .

غرفه بیمارستان اهواز 9
غرفه بیمارستان اهواز 8
غرفه بیمارستان اهواز 7
غرفه بیمارستان اهواز 6
غرفه بیمارستان اهواز 5
غرفه بیمارستان اهواز 4
غرفه بیمارستان اهواز 3
غرفه بیمارستان اهواز 2
غرفه بیمارستان اهواز 1

۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ۱۵:۴۷
تعداد بازدید : ۱۵۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید