سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۵۰

اخبار

با حضور مدیران ارشد صنعت نفت؛

کاشت نهال در بیمارستان بزرگ نفت اهواز

همزمان با 15 اسفند و روز درختکاری جمعی از مدیران صنعت نفت با حضور در بیمارستان بزرگ نفت اهواز اقدام به کاشت نهال کردند.

 

 به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز؛ دکتر محمدعلی فلاح مهرجردی مدیر عملیات سلامت سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، دکتر بهرام دهقان عضو هیئت مدیره سازمان و رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، مهندس علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، مهندس حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران، سرهنگ حسن باقری فرمانده بسیج شهید تندگویان صنعت نفت جنوب و برخی از مدیران در آیین غرس نهال در بیمارستان بزرگ نفت اهواز حضور داشتند.

دکتر دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ضمن غرس یک اصله نهال در محوطه بیمارستان نفت اهواز، این روز را نماد اهمیت درختکاری، صیانت از درختان، ایجاد و حفظ فضای سبز دانست و تصریح کرد: روز درختکاری بهانه‌ای است تا ضرورت توجه به درختکاری و حفاظت از درختان و فضای سبز در راستای ایجاد فضا،‌ هوا و محیط زیست سالم و در نتیجه فضای پرنشاط و مفرح زندگی برای مردم یادآوری شود. 

گفتنی است ۱۵ اسفندماه هر سال روز درختکاری نامگذاری شده است. هفته منابع طبیعی از ۱۵ تا ۲۲ اسفند برای گرامی‌داشت و یادآوری اهمیت درختکاری و نقش جنگل‌ها و منابع طبیعی در راستای تداوم زندگی بشر تعیین شده‌است. شعار هفته منابع طبیعی در سال ۱۴۰۲ «منابع طبیعی با مشارکت مردم، برای مردم» اعلام شده است.

روز درختکاری1402 6
روز درختکاری1402 5
روز درختکاری1402 4
روز درختکاری1402 3
روز درختکاری1402 2
روز درختکاری1402 1

۱۵ اسفند ۱۴۰۲ ۱۷:۰۸
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۱۷۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید