سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۳:۳۰

اخبار

نشست مشترک مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با مدیران منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب

جلسه هم اندیشی پیرامون موضوعات منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حوزه بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار شد.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز،  در این جلسه که در روز دوشنبه 20 فروردین ماه 1403 به میزبانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و در سالن جلسات شهدای این مجموعه برگزار شد، دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و برخی معاونین ایشان و روسای واحدهای مختلف این مجموعه و ابوالقاسم حبیبی‌‎پور سرپرست مدیریت منابع انسانی، معاونین ایشان و برخی از روسا و کارشناسان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب حضور داشتند.

 

در این نشست دکتر دهقان ضمن تشکر از مدیران شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب و نگاه مثبت ایشان ، تشکیل این جلسات و نشست های هم اندیشی را موجب همگرایی و هم افزایی هر دو مجموعه در رفع چالش های بهداشتی و درمانی کارکنان دانست و گفت: سال گذشته سال بسیار خوبی برای مجموعه بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز بود.

وی از افتتاح واحد سی‌تی‌آنژیوگرافی 256 اسلایس ، پروژه‌های در حال انجامی چون اورژانس بیمارستان ، سایت پسماند ، واحد دیالیز و ... به عنوان اقدامات مثبت این مجموعه نام برد و گفت : علی رغم وجود چالش‌های مختلف، ارائه خدمات بهداشتی درمانی نه تنها کاهش نیافته بلکه در کلینیک‌های تخصصی ، دندانپزشکی ، خدمات تشخیصی ، بخش های بستری و ... نیز افزیش خدمات داشته ایم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به حضور متخصصین مقیم 24 ساعته در بیمارستان اشاره کرد و گفت: در ایام نوروز امسال در بیمارستان بزرگ نفت اهواز 5 عمل جراحی قلب باز و 12 مورد آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی (پرایمری PCI ) اورژانسی در روزهای تعطیل انجام شده که این نشان از حضور پررنگ و موثر و تلاش‌های شبانه روزی کادر تخصصی و فوق تخصصی و استمرار خدمات درمانی در این مجموعه دارد.

 

در ادامه ابوالقاسم حبیبی پور نیز بر تشکیل مستمر این جلسات و افزایش تعامل و همکاری بیشتر دو مجموعه در راستای ارتقاء رضایتمندی کارکنان تأکید کرد و گفت: تشکیل این جلسات و تلاش هر دو مجموعه در جهت رفع مشکلات بهداشتی و درمانی کارکنان ، بایستی در نهایت موجب اطمینان خاطر کارکنان بویژه در عملیات نفت و خانواده‌های محترم ایشان گردد.

وی رفع چالش‌های پرداخت هزینه‌های درمان غیر مستقیم، افزایش مراکز طرف قرارداد ، اختصاص کلینیک های ویژه شاغلین ، تجهیز بیمارستان نفت اهواز و درمانگاه‌های عملیاتی به پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تجهیزات پزشکی روز دنیا ، افزایش تعداد مراکز مشاوره و سلامت روان در جهت پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و روحی و روانی بویژه در کارکنان عملیاتی و اقماری، تشکیل سمینارها ، همایش‌ها و دوره‌های آموزشی در جهت ارتقاء دانش و آگاهی خانواده‌های تحت پوشش صنعت نفت در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی و ارتباط هر چه بیشتر روابط عمومی ها به منظور انعکاس مطلوب و موثر اخبار و رویدادهای مرتبط با حوزه بهداشت و درمان و منابع انسانی را مورد تاکید قرار داد. 

 

در ادامه مدیران و کارشناسان حاضر در جلسه به بررسی رفع موانع فرآیند پذیرش معلولین و بیماران خاص در کلینیک‌های تخصصی ، نحوه دسترسی کارکنان به پرونده‌های طب کار، تسهیل فرآیند تامین داروهای بیماران صعب العلاج، پیگیری الحاقیه بیمه تکمیلی جهت استفاده نیروهای غیر رسمی از خدمات کلینیک‌های تخصصی و بخشهای پاراکلینیکی بیمارستان بزرگ نفت در شیفت عصر، تسهیل فرآیند ارائه خدمات به مصدومین حوادث شغلی و ... پرداختند.

نشست منابع انسانی 14
نشست منابع انسانی 13
نشست منابع انسانی 12
نشست منابع انسانی 10

نشست منابع انسانی 8
نشست منابع انسانی 7
نشست منابع انسانی 6
نشست منابع انسانی 5
نشست منابع انسانی 4

نشست منابع انسانی 3

۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۲۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۲۷۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید