سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۲۶

اخبار

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و منتخب مردم اهواز دیدار کردند

در نشستی رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و سید محسن موسوی زاده منتخب مردم شهرهای اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کردند.

 

به گزارش روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز، دکتر بهرام دهقان رئیس بهداشت و درمان صنعت اهواز در این دیدار ضمن تبریک به منتخب مردم شهرهای اهواز، باوی، حمیدیه و کارون گفت: فرصت خدمت محدود است و باید از فرصت خدمتگذاری به مردم استفاده کرد.

 

وی اظهارداشت: خدمت صادقانه به مردم از جمله مهمترین وظایفی است که مدیران باید هم خود در جهت انجام آن تلاش کنند و هم از زیرمجموعه خود انتظار داشته باشندکه در راستای رضایتمندی مردم تلاش کنند.

 

دکتر دهقان بیان کرد: سازمان بهداشت درمان صنعت نفت در حال حاضر در شانزده منطقه جغرافیایی شامل اهواز، آبادان، آغاجاری، گچساران، بوشهر، مسجدسلیمان، تهران، اصفهان، مرکزی و لرستان، شمال کشور، شمالغرب کشور، شمالشرق کشور، غرب کشور ، فارس، هرمزگان و ماهشهر ارائه خدمات می نماید.

 

وی ادامه داد: سازمان بهداشت درمان صنعت نفت وظیفه ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شاغلین و خانواده ایشان در چهار شرکت اصلی شامل شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز، شرکت ملی صنایع پتروشیمی و شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران و شرکت های زیرمجموعه آنها و همچنین بازنشستگان صنعت نفت را برعهده دارد.

 

رئیس بهداشت و درمان صنعت اهواز اعلام کرد: این سازمان دارای 10 بیمارستان، 35 پلی‌کلینیک تخصصی، 70 مرکز سلامت خانواده و ۱۸۰ مرکز طب صنعتی و بهداشتی مستقر در مناطق عملیاتی صنعت نفت است.

 

دکتر دهقان اعلام کرد: تعداد 9 بیمارستان صنعت نفت در مناطق جنوب و جنوب غرب شامل اهواز، گچساران، بوشهر، آبادان، آغاجاری، ماهشهر، مسجدسلیمان ، خارک و جم قرار دارد.

 

دکتر دهقان در این دیدار به تشریح جدیدترین اقدامات بهداشت درمان صنعت نفت اهواز پرداخت و عنوان کرد: اسفندماه سال گذشته پیشرفته ترین دستگاه سی‌تی‌آنژیوگرافی روز دنیا با هزینه 600 میلیارد ریال تهیه و در مرکز خدمات تشخیصی بیمارستان بزرگ نفت اهواز نصب ، افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

رئیس بهداشت و درمان صنعت اهواز همچنین از در دستور کار قرار گرفتن راه‌اندازی اورژانس سوختگی در منطقه ماهشهر و ایجاد بخش سوختگی در بیمارستان نفت اهواز خبر داد.

 

وی در ادامه به نامناسب بودن و فرسوده بودن فضای 3 مرکز سلامت خانواده اشاره کرد و گفت: ساختمانی جدیدی در منطقه کوی فدائیان اسلام در اختیار بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز قرار گرفته است که در مرحله بازسازی قرار دارد و پس از اتمام بازسازی، 2 مرکز سلامت خانواده شهید بهشتی (نیوساید) و خرمکوشک و مرکز بهداشت امام رضا (ع) در ساختمان جدید تجمیع خواهند شد و این مرکز به صورت یک مرکز سلامت خانواده جامع، خدمات را به صورت 24 ساعته به جمعیت تحت پوشش ارائه خواهد نمود.

 

سید محسن موسوی زاده ، منتخب مردم اهواز،کارون، حمیدیه و باوی در مجلس شورای اسلامی سیدمحسن موسوی‌زاده هدف از این دیدار را بررسی چالش‌ها و مسائل و مشکلات بهداشت و درمان اهواز و تلاش در جهت رفع آن‌ها عنوان کرد.

 

وی گفت: نمایندگان مجلس خود را یار دوازدهم مدیران و مسئولان دلسوز استان خوزستان که برای حل مشکلات مردم کار می‌کنند، می‌دانند.

وی افزود: با همت نمایندگان استان در تلاش هستیم تا دبیرخانه مشترک مجمع نمایندگان استان خوزستان را تشکیل دهیم و هدف از تشکیل این دبیرخانه این است که با برگزاری جلسات ماهیانه با هم افزایی و هم گرایی با مدیران ادارات و سازمان ها، برای رفع موانع و اصلاح امور تلاش کنیم.

 

دیدار نماینده مجلس 9

دیدار نماینده مجلس 5
دیدار نماینده مجلس 2
دیدار نماینده مجلس 1

دیدار نماینده مجلس 3

۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۱۷
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز |
تعداد بازدید : ۳۵۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید