سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۳:۴۵
 

اخبار

بهره برداری از دستگاه دیجیتال رادیولوژی در بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان

با حضور جمعی از مسئولان شرکت بهره برداری نفت و گاز و بهداشت و درمان صنعت نفت بهره برداری از دستگاه رادیولوژی دیجیتال در بیمارستان امام خمینی (ره) آغاز شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت مسجد سلیمان، این مراسم با حضور مهندس ناصری مدیرعامل و سایر اعضای هیأت مدیره به همراه دکترفولادی رییس بهداشت و درمان و کارکنان برگزار شد .

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان طی سخنانی در این مراسم با تقدیر و تشکر از رئیس بهداشت و درمان و تلاش هایی که توسط همکاران بهداشت و درمان در جهت انگیزش بخشی به کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز وخانواده گرامیشان صورت می دهند گفت : افزایش سطح کیفی خدمات که همراه با بهسازی و بازسازی فضاهای فیزیکی ساختمان های موجود و بکارگیری تجهیزات پزشکی بروز صورت گرفته است، موید اهتمام مجموعه بهداشت و درمان در جهت رضایت مندی می باشد.

رییس بهداشت و درمان صنعت نفت مسجدسلیمان نیز طی سخنانی با تقدیر از حمایت ها و پشتیبانی های شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان گفت : بدور از انصاف است اگر نگوییم توفیقات حاصل شده مرهون و مدیون توجه ویژه جناب مهندس ناصری وهیئت مدیره شرکت به بهداشت و درمان صنعت نفت است .

دکترفولادی افزود : با توجه به فرسودگی و عدم کارایی دستگاه رادیولوژی قبلی و نیاز مبرم به دستگاه جدید، با عنایت ویژه آقای دکتر سمیع مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت با هزینه ای بالغ بر 10 میلیارد ریال دستگاه پیشرفته رادیولوژی دیجیتال خریداری و با همکاری مجموعه مدیریت خدمات شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان در مدت زمان 14 روز نصب و آماده بهره برداری گردیده است .

وی افزود : این دستگاه در مقایسه با دستگاه های رادیولوژی از تکنولوژی و دقت بالاتری برخوردار است و با توجه به افزایش کیفیت تصاویر که قابلیت ارسال از طریق سیستم پکس را هم دارا می باشد امکان تشخیص دقیق تر و صحیح تری را به پزشک می بخشد . 

مسجد سلیمان

۱ مهر ۱۳۹۶ ۱۶:۰۹
تعداد بازدید : ۲,۸۹۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید