سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۰۰:۳۰

اخبار

کمیته راهبردی با دستور امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

کمیته راهبردی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با حضور حجة‌ الاسلام حیدری فرمانده قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در جنوب و با موضوع امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.

به گزارش پایگاه  اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز-ماهشهر به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر کمیته راهبردی بهداشت و درمان اهواز با حضور حجة الاسلام حیدری فرمانده قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در جنوب و با موضوع امر به معروف ونهی از منکر برگزار شد.

دکتر فرهاد کلانتری رئیس بهداشت و درمان اهواز ماهشهر امر به معروف و نهی از منکر را هدف قیام امام حسین (ع) بیان کرد و خواستار تلاش جمعی در احیای این فریضه و تبدیل شدن آن به یک فرهنگ عمومی شد.

حجة‌ الاسلام حیدری نیز در این جلسه به بیان نقش و جایگاه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه پرداخت و مراحل مختلف آن را بیان نمود. فرمانده قرارگاه فرهنگی وزارت نفت در جنوب امر به معروف را نشانه محبت به جامعه و مسئولیت پذیری دانست و گفت آمر به معروف به دنبال مچ گیری و اذیت و آزار نیست بلکه به دنبال اصلاح امور است .وی گفت انجام درست وظایف مصداق امر به معروف است. در پایان جلسه از برگزیدگان مسابقات مختلف فرهنگی تقدیر به عمل آمد.امر به معروف 14

امر به معروف 10
امر به معروف 16
امر به معروف 13
امر به معروف 11

امر به معروف 9
امر به معروف 8
امر به معروف 7
امر به معروف 6
امر به معروف 5
امر به معروف 4
امر به معروف 2

امر به معروف 21

امر به معروف 17

امر به معروف 18

امر به معروف 19

امر به معروف 20  

 

 

۵ مهر ۱۳۹۶ ۱۴:۰۳
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر |
تعداد بازدید : ۹۷۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید