سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۴:۰۶
 

اخبار

بمناسبت بزرگداشت روز جهانی غذا، جشنواره اصلاح الگوی تغذیه برگزار شد

بمناسبت بزرگداشت روز جهانی غذا، جشنواره اصلاح الگوی تغذیه با مشارکت واحد سلامت کار و HSE بهداشت و درمان منطقه ماهشهر و اداره بهداشت امور HSE شرکت پتروشیمی بندرامام در فرهنگسرای اندیشه شهرک بعثت برگزار گردید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر، این جشنواره که با هدف آموزش الگوهای صحیح تغذیه و تشویق جمعیت عمومی برای اصلاح الگوهای غلط تغذیه بعنوان یکی از بهترین عوامل موثر در بیماریهای مزمن غیرواگیر برگزار گردید، با ارائه طرحهای نو و خلاقانه و ایجاد فضای شاد و همراه با سرگرمی، توصیه ها و روشهای صحیح تغذیه سالم را به مراجعین انتقال می داد.

دکتر حسین نیسی رئیس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان صنعت نفت منطقه ماهشهر در این خصوص گفت: با توجه به نتایج معاینات دوره ای کارکنان و جهت جلب مشارکت شرکتهای پتروشیمی در مداخلات هماهنگ و برنامه ریزی شده و آموزش جمعیت تحت پوشش این برنامه طراحی و اجرا شد. در این جشنواره دو روزه برنامه های متنوع آموزشی از جمله سخنرانی دکتر کشاورز مدیر گروه تغذیه دانشگاه تهران، غرفه های کودکان، سرگرمی، بهداشت، تغذیه و ... برگزار گردید.

وی ادامه داد: همچنین در حاشیه این جشنواره مسابقه آشپزی سالم و حضور 34شرکت کننده از خانواده ها با ارائه غذاهای متنوع با دستور پخت سالم و استفاده از گروههای مختلف غذایی با مشاوره کارشناسان تغذیه برگزار شد و درنهایت به برندگان و شرکت کنندگان هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

دکتر نیسی در پایان گفت: این برنامه مورد استقبال خوب خانواده ها قرار گرفت و امید است برنامه های مشابه را در جهت ایجاد فرهنگ صحیح تغذیه و نیز افزایش تحرک در کارکنان و خانواده ها با همکاری سایر شرکتها اجرا کنیم .


جشنواره غذای سالم ماهشهر 12
جشنواره غذای سالم ماهشهر 11
جشنواره غذای سالم ماهشهر 10
جشنواره غذای سالم ماهشهر 9
جشنواره غذای سالم ماهشهر 8
جشنواره غذای سالم ماهشهر 6
جشنواره غذای سالم ماهشهر 5
جشنواره غذای سالم ماهشهر 4
جشنواره غذای سالم ماهشهر 3
جشنواره غذای سالم ماهشهر 2
جشنواره غذای سالم ماهشهر 1

۱۴ آبان ۱۳۹۶ ۱۱:۱۹
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر |
تعداد بازدید : ۲,۱۳۳

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید