سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۲:۱۱
 

اخبار

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت: کارکنان بهداشت و درمان صنعت نفت داوطلبانه به زوار حسینی خدمت می‌کنند

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت ،از برپایی اورژانس صلواتی بهداشت و درمان صنعت نفت غرب کشور درمرزخسروی خبرداد.
دکتر حبیب اله سمیع در آستانه مراسم راهپیمایی و بزرگداشت اربعین حسینی به خبرنگار شانا گفت: سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت امسال هم مانند سال‌های گذشته در امر خدمت رسانی به زائران حرم مطهر امام حسین (ع) از سراسر جهان به‌ویژه هموطنان عزیزمان پیشقدم شده است.

وی افزود: طی برگزاری جلسه‌ای در ستاد سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت مقرر شد، ۴۰ نفر از کارکنان این سازمان با کاروانی عازم کربلای معلی شوند.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت افزود: همکاری با جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی و پیوستن پزشکان و پرستاران سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت به صورت داوطبانه و ارسال چند تخته پتو برای مراکز درمانی از دیگر تصمیم‌هایی بود که در این جلسه اتخاذ شد.

دکتر سمیع با تاکید براین موضوع که هرسال آمبولانس‌هایی مجهز به کادر پزشکی و پرستاری از بهداشت و درمان غرب و جنوب در مناطق مرزی برای رفع مشکلات درمانی زوار حسینی به طور شبانه روزی مستقر هستند، گفت: آمبولانس‌های مجهز به تجهیزات مطلوب برای درمان‌های سرپایی و اولیه تا آخرین روز بازگشت زائران حسینی در این نقاط اسکان دارند و خدمت رسانی می‌کنند.

وی تصریح کرد:  بسیاری از نیروهای باسابقه کادر پزشکی و پرستاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از کل کشور به صورت خودجوش و مشتاقانه برای خدمت به زوار حسینی به کربلا رفته‌اند و طی دو هفته به درمان زائران بیمار می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از همه زائران حرم اباعبدالله حسین (ع) خواست تا با رعایت بهداشت فردی و پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری‌ها در حفظ سلامت خود و همراهانشان کوشا باشند.

به گزارش شانا، جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران، برای ارائه خدمات درمانی به بانوان شرکت کننده در راهپیمایی اربعین حسینی، در مرکز ارائه خدمات درمانی مستقر در عمود ۱۰۹۲ درمانگاه ویژه بانوان راه‌اندازی کرده است که پرستاران این درمانگاه عمدتا از کارکنان باسابقه سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت هستند.

ویزیت مراجعان و ارجاع ادامه روند درمانی به بخش پرستاری، تزریقات عضلانی و وریدی، سرم تراپی، پانسمان‌های متعدد، نوار قلب، گرفتن قند خون و تزریق و تجویز داروهای مختلف از عمده خدماتی است که در این درمانگاه ارائه می‌شود.
۱۶ آبان ۱۳۹۶ ۱۷:۳۸
تعداد بازدید : ۱,۸۸۲

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید