سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۲۳:۰۹
 

اخبار

آیین افتتاح درمانگاه عملیات مدیریت تعمیر، تکمیل و خدمات فنی چاه ها برگزار شد.

درمانگاه عملیاتی مدیریت تعمیر،د تکمیل و خدمات فنی چاه های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب افتتاح شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر با حضور دکتر کلانتری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر و مهندس مجتهدی سرپرست مدیریت تعمییر، تکمیل و خدمات فنی چاه های شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب آیین افتتاح درمانگاه عملیاتی این مدیریت برگزار شد.

این درمانگاه که به گفته دزفولی زاده رئیس منابع انسانی این معاونت در مدت چهارماه با مساحتی حدود 90 متر مربع آماده و تجهیز شده است دارای پزشک عمومی ، دندانپزشک و تزریقات و پانسمان است.

دکتر کلانتری رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر در این مراسم ضمن تشکر از دست اندر کاران راه اندازی این درمانگاه با اشاره به نیاز عملیات نفت به اورژانس پیش بیمارستانی خواستار پیگیری این امر از سوی مدیران عملیات شد و افزود تلاش می کنیم درمانگاه های عملیاتی را تقویت کنیم و در آینده هم درمانگاه های عملیاتی دیگری را راه اندازی خواهیم کرد.

وی با اشاره به پیشرفت های صورت گرفته در بهداشت و درمان اهواز گفت علیرغم این پیشرفت ها ما از وضع موجود راضی نیستیم و نهایت تلاشمان را می کنیم تا تکنولوژی های روز را برای ارائه خدمت درمانی مناسب به خانواده بزرگ صنعت نفت را در اختیار بگیریم.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهردر بخش دیگری از سخنان خود تحرک، کاهش استرس و تغذیه مناسب را سه بعد بسیار مهم در حفظ سلامت دانسته و خواستار ایجاد فضاهای ورزشی در محیط های عملیاتی شد.
آیین افتتاح  16
آیین افتتاح  14
آیین افتتاح  13
آیین افتتاح  12
آیین افتتاح  11
آیین افتتاح  8
آیین افتتاح  6
آیین افتتاح  5
آیین افتتاح  3
آیین افتتاح  1
۱۴ آذر ۱۳۹۶ ۱۶:۰۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر |
تعداد بازدید : ۱,۷۸۹

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید