سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۱۵

اخبار

تقدیر از کارکنان آزمایشگاه به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی

به مناسبت زاد روز حکیم جورجانی و روز علوم آزمایشگاهی با حضور دکتر کلانتری از کارکنان آزمایشگاه بیمارستان بزرگ نفت اهواز تقدیر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت هواز و ماهشهر به مناسبت روز علوم آزمایشگاهی دکتر کلانتری با شرکت در نشست صمیمی کارکنان آزمایشگاه شرکت و از تلاش های آنان تقدیر کرد..رئیس بهداشت و درمان اهواز و ماهشهر در این جلسه نقش آزمایشگاه را در پروسه تشخیص بسیار مهم و حیاتی عنوان کرد و خواستار دقت هرچه بیشتر در این زمینه شد.وی آزمایشگاه را یک مکان علمی عنوان کرد وگفت رشد علمی و به روز بودن در چنین مکانی یک ضرورت است .

دکتر کلانتری با تأکید بر اصول حفاظت فردی، صیانت از نیروی انسانی و ایمنی را بویژه در آزمایشگاه بسیار با اهمیت توصیف کرد.

آزمایشگاه بیمارستان بزرگ نفت یکی از مجهزترین آزمایشگاه های استان و دارای بخش های مختلف از جمله هماتولوژی، پاتولوژی، بیوشیمی، تجزیه ادرار،هورمون، ایمونولوژی، بانک خون و میکروب، انگل و قارچ شناسی است.این آزمایشگاه در سه شیفت کاری حدود 700  نفر مراجعه کننده دارد و دقت، سرعت و صحت را با استفاده از تجهیزات پیشرفته ای مانند دستگاه های کمی لومینسانس ،اتوآنالایزر و دستگاه های آزمایشات انعقادی همگام با پیشرفته ترین آزمایشگاه ها را سرلوحه خود قرار داده است.

آزمایشگاه بیمارستان بزرگ نفت لیست انتظار ندارد وجواب بیش از 90 درصد از آزمایشات انجام شده در همان روز آماده می شود.

با راه اندازی سیستم HIS جدید بیمارستان امکان انتقال داده ها با استفاده از بارکد خوان های دستگاه ها فراهم شده است و خطاهای احتمالی ناشی از انتقال دستی داده ها به صفر رسیده است.

۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۱۰:۵۵
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر |
تعداد بازدید : ۴,۳۵۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید