سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۳:۴۰

اخبار

پایان کارگاه هشت جلسه ای مهارت های زندگی

اولین کارگاه هشت جلسه ای مهارت های زندگی در اهواز پایان یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر اولین کارگاه هشت جلسه ای مهارت های زندگی که از هشتم اردیبهشت ماه در اهواز آغاز شده بود به کار خود پایان داد. این کارگاه که به همت مرکز مشاوره و در محل بهداشت و طب صنعتی برگزار شده بود و در آن موضوعات مختلفی از جمله زمینه های کاهش اضطراب ، کنترل خشم ، فرزند پروری ، مواجهه با وسواس ،ارتباط مؤثر  و آموزه های دینی مورد بحث و بررسی قرار گرفت 64  شرکت کننده از خانواده کارکنان صنعت نفت داشت.

در مراسم اختتامیه این کارگاه دکتر بهرام دهقان معاون دارو و درمان بهداشت و درمان اهواز ضمن تشکر از برگزار کنندگان ، چنین دوره هایی را اقدامی جدی در راه کاهش آسیب های اجتماعی و تضمین سلامت خانواده عنوان کرد.وی درمان و آموزش گروهی را یکی از تأثیر گذارترین روش های درمان اختلالات روانی عنوان کرد و گفت بهداشت و درمان اهواز برای ارائه خدمات بیشتر در حوزه  سلامت روان آمادگی کامل دارد.

دکترسید حسن موسوی معاون بهداشت و طب صنعتی از شرکت کنندگان در این کارگاه خواست تا به عنوان مهمترین عضو خانواده صنعت نفت و به عنوان سفیرا ن سلامتی بهداشت و درمان اهواز را در اجرای طرح های غربالگری و توسعه فرهنگ سلامت یاری کنند.

ابراهیم منصور نژاد مدیر منابع انسانی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب نیزکه در این مراسم شرکت داشت ضمن تشکر از برگزار کنندگان و شرکت کنندگان گفت در راستای ارتقاء سلامت و تعالی صنعت نفت پیشنهادات حاضران در مورد شرایط کارکنان اقماری و خانواده های آنان و بازنشستگان را مورد مطالعه جدی قرار خواهند داد.

 

کارگاه مهارت های زندگی 1

کارگاه مهارت های زندگی 6

کارگاه مهارت های زندگی 3

کارگاه مهارت های زندگی 5  
کارگاه مهارت های زندگی 4
کارگاه مهارت های زندگی 2

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۸:۱۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر |
تعداد بازدید : ۳,۹۲۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید