سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۸:۵۴

اخبار

برگزاری هشتمین جشنواره سلامت بمناسبت روز جهانی بهداشت در ماهشهر

هشتمین جشنواره سلامت در 23 و 24 اردیبهشت ماه سال جاری بمناسبت گرامیداشت روز جهانی بهداشت با شعار "سلامت برای همه: پوشش همگانی سلامت برای همه، در هر مکان"، در فرهنگسرای اندیشه شهرک بعثت برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر،دکتر حسن نیسی رئیس سلامت کار و HSE ماهشهر گفت : این جشنواره با مشارکت اداره بهداشت و امور HSE شرکت پتروشیمی بندرامام و با هدف معرفی حوزه های مختلف سلامت و تشویق جمعیت عمومی به اصلاح شیوه زندگی خصوصاً در حوزه تغذیه و افزایش تحرک، برگزار گردید.

در این جشنواره غرفه ها ی بهداشت حرفه ای و ایمنی،تغذیه، سلامت عمومی، بهداشت روان ، کلینیک نفس، ورزش و سرگرمی و کودکان حضور داشتند و کارشناسان واحد بهداشت و طب صنعتی و خانواده ضمن معرفی فعالیتهای واحد خود توصیه های عمومی سلامت را ترویج دادند.

وی ادامه داد: ارائه روشهای خلاقانه و نو در آموزش و انتقال مفاهیم سلامتی در کلیه غرفه ها از نقاط قوت این جشنواره بود که با همت کارشناسان باعث استقبال بی نظیر جمعیت عمومی گردید.

رئیس سلامت کار و HSE در پایان گفت: این جشنواره نسبت به سالهای گذشته وسیع تر و پربارتر بود که نتیجه مشارکت خوب شرکت پتروشیمی بندرامام و تلاش بی نظیر همکاران بهداشت و خانواده در ارائه طرحهای نو می باشد که ضمن سپاس از کلیه همکاران امید است شاهد مشارکت بیشتر صنایع در برگزاری جشنواره های مشابه باشیم.


7
5  

 

۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۷ ۰۸:۱۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر |
تعداد بازدید : ۱,۱۰۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید