سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۱۷:۵۲
 

اخبار

به شکرانه یکماه روزه داری و انس با قرآن برگزار شد/جشن ختم قرآن کریم

در آستانه عید سعید فطر و به شکرانه یکماه روزه داری و انس با قرآن مراسم جشن ختم قرآن کریم برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر در آستانه عید سعید فطر و به شکرانه یکماه روزه داری و انس با قرآن مراسم جشن ختم قرآن  با حضور حجة الاسلام حیدری فرمانده قرارگاه فرهنگی وزارت نفت درجنوب و قاریان ممتاز کشوری برگزار و جزء سی قرآن قرائت شد. حجة الاسلام حیدری در این مراسم معنوی طی سخنانی با بیان فضیلت های ماه مبارک رمضان ،روزه داری و تلاوت قرآن گفت باید قدردان توفیق تلاوت قرآن باشیم و آن را تبلیغ و ترویج کنیم تا دیگران بدانند ما از این نعمت بهره مندیم و آنها هم در جهت بهره مندی از این نعمت حرکت کننند.وی همچنین با اشاره به تداوم چندین ساله قرائت جمعی قرآن در ماه مبارک رمضان در بهداشت و درمان اهواز و پیشتازی آن در این زمینه گفت مدیریت بهداشت و درمان نیز می بایست قدر دان این نعمت بوده و آن را تبلیغ کند. وی وجود مسجد در بیمارستان بزرگ نفت را یکی از  افتخارات آن عنوان نمود.حجة الاسلام حیدری در بخش دیگری از سخنان خود آداب تلاوت قرآن را بیان کرد.

در ابتدای این مراسم حجة الاسلام صادقیان نسب امام جماعت مسجد حضرت فاطمه (س) بیمارستان بزرگ نفت گزارشی از فعالیت های فرهنگی این مسجد از جمله جزء خوانی قرآن کریم و برگزاری مسابقات قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان ارائه و از حمایت های دکتر کلانتری رئیس بهداشت و درمان اهواز تشکر کرد.

در ایام ماه مبارک رمضان روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان ممتاز کشوری و استانی قرائت می شد و سپس مسابقه ای از همان جزء برگزار می شد که نتایج این مسابقات نیز در این مراسم اعلام و به نفرات برتر هدایایی تقدیم شد.

یادآوری می کند مراسم جزءخوانی و جشن ختم قرآن بیش از ده سال است که در بهداشت ودرمان اهواز برگزار می گردد.

جشن ختم قرآن 14
جشن ختم قرآن 12
جشن ختم قرآن 5

جشن ختم قرآن 6  

۲۴ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۳۲
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر |
تعداد بازدید : ۲,۱۷۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید