سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۳:۳۸
 

اخبار

پنجمین جلسه شورای معین مناطق جنوب غرب کشور به میزبانی ماهشهر برگزار شد.

پنجمین جلسه دو روزه شورای معین مناطق جنوب غرب کشور به میزبانی ماهشهر برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر،دکتر حسن نیسی رئیس سلامت کار و HSE  ماهشهر گفت : طبق هماهنگی قبلی، پنجمین جلسه شورای معین مناطق جنوب غرب در طی دو روز در ماهشهر برگزار شد. این شورا که با هدف هماهنگی مناطق جنوب غرب و استفاده از تجربیات یکدیگر جهت حل مشکلات و چالش های حوزه سلامت کار و HSE طراحی شده است کار خود را در روز اول با حضور کارشناسان بهداشت حرفه ای و بهداشت محیط مناطق اهواز ، آبادان ، مسجد سلیمان ، امیدیه و آغاجری و گچساران شروع کرد. با حضور دکتر سید حسن موسوی رئیس شورا پس از بحث کارشناسانه در دو گروه مجزا طبق دستور کارهای پیشنهادی به جمع بندی و تدوین مصوبات جلسه ختم گردید.

رئیس سلامت کار و HSE ماهشهر ادامه داد : در روز دوم نیر پزشکان و روسای محترم مراکز سلامت کار مناطق مذکور حاضر شدند و پس از بحث در خصوص دستورکارهای از پیش تعیین شده مصوبات جلسه را تدوین کردند و تاریخ و دستور کار جلسه بعد را نیز تعیین کردند.

دکتر نیسی ضمن سپاس و تشکر از حضور کلیه اعضای محترم شورای معین گفت امید دارم برگزاری این جلسات باعث پویایی سلامت کار و HSE شده و با استفاده از تجربیات یکدیگر قدم مفیدی در این راستا برداریم .

وی در پایان اعلام کرد، جلسه بعدی این شورا در مهرماه سال جاری در مرکز اهواز پیش بینی شده است.

 

7  

۲۴ تیر ۱۳۹۷ ۱۲:۳۴
تعداد بازدید : ۷۹۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید