سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ۱۶:۳۴
 

اخبار

معاینات ویژه مدیران ارشد پتروشیمی های منطقه در ماهشهر

معاینات سلامت کار ویژه مدیران ارشد شرکتهای پتروشیمی ماهشهر برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر،دکتر حسن نیسی رئیس سلامت کار و HSE  ماهشهر گفت : با توجه به اهمیت سلامت مدیران ارشد شرکتهای پتروشیمی منطقه و با توجه به مشغله زیاد آنها،این معاینات طراحی و سالانه برگزار میگردد.

در سال جاری نیز پس از هماهنگی های لازم، معاینات سلامت کار طراحی و در روز دوشنبه 25 تیرماه با حضور حداکثری مدیران برگزار گردید.

وی ادامه داد:در این دوره از معاینات، مدیران پس از حضور در بیمارستان و خوش آمدگویی مدیریت مراحل مختلف معاینات از جمله آزمایشگاه ، سونوگرافی، اقدامات پرستاری، اسپیرومتری، نوار قلب، شنوایی سنجی، بینایی سنجی، کلینیک قلب و عروق ، ارتوپدی ، داخلی، ارولوژی، دندانپزشکی و اسکن کف پا از لحاظ اختلالات اسکلتی را طی کرده و در نهایت به ایستگاه ورزش و سرگرمی در دفتر مدیریت دعوت شدند.

پس از اتمام معاینات نتایج، توسط متخصص طب کار مجموعه دکتر رضایی جمع بندی و با مقایسه با معاینات سال گذشته تحلیل معاینه انجام و نتایج جهت پیگیری به دفتر مدیران ارسال می گردد.

رئیس سلامت کار و HSE ماهشهر افزود : این معاینات ضمن اینکه جهت تاکید بر اهمیت معاینات سلامت کار کارکنان می باشد باعث غربالگری بیماریها در گروه مدیران بعنوان تصمیم گیرندگان اصلی شده، که سلامتی آنها را تضمین می کند.

دکتر نیسی در پایان از کلیه واحدهای بیمارستان، پشتیبانی و مدیریت که باعث خلق این حرکت مهم شدند تشکر و قدردانی نموده و از خداوند متعال سلامتی و تندرستی برای کلیه کارکنان آرزو کرد.

1

2  

 3

 

4

6

7

8

9  

 

 

 

۲ اَمرداد ۱۳۹۷ ۰۸:۰۵
تعداد بازدید : ۴,۵۱۰

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید