سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ۰۸:۳۲
 

اخبار

در دیدار با معاونت پرستاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی کشور مطرح شد :

تعامل حوزه پرستاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با پرستاری سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت

دکتر شهرام سرافرازیان سرپرست برنامه ریزی ، نظارت وارزیابی خدمات تخصصی پزشکی سازمان و سید عبدالرسول حمیدی مسئول پرستاری در حوزه بیمارستان ها و پلی کلینیک های تخصصی سازمان به منظور بررسی راههای تعامل بیشتر با معاونت پرستاری وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی با دکتر مریم حضرتی معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش در حوزه پرستاری دیدار داشتند .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، در این دیدار که با تاکید مدیر عامل و مدیر سلامت سازمان به جهت تعامل بیشتر با حوزه پرستاری در دفتر معاون وزیر بهداشت ، درمان و آموزش در حوزه پرستاری انجام شد  دکتر شهرام سرافرازیان گزارشی جامع از سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت و 9 بیمارستان های این سازمان ارائه کرد .

سرپرست برنامه ریزی ، نظارت وارزیابی خدمات تخصصی پزشکی سازمان  با اظهار امیدواری برای استمرار جلسات گفت :   به منظور  تعامل بیشتر یک نسخه از تمامی استاندار های نیروی انسانی در مراکز درمانی ، ضوابط آموزشی و بخشنامه ها و دستورالعمل های موجود که به مراکز درمانی سراسر کشور ارسال میگردد  به  مدیریت سلامت سازمان نیز ارسال شود که مورد تائید خانم دکتر حضرتی قرار گرفت.

 در ادامه سید عبدالرسول حمیدی به معرفی سوابق و  توانمندی های حوزه پرستاری در مراکز درمانی پرداخت و اظهار کرد: همکاران حوزه پرستاری  در 14 منطقه جغرافیای سازمان در 9 بیمارستان و چندین پلی کلینیک مشغول  خدمت  به کارکنان صنعت نفت میباشند  و از جمله توانمندی های منحصربفرد سازمان حضور پرستاران مجرب در واحد های سلامت خانواده و طب کار و تله مدیسن می باشد .

معاون پرستاری وزارت بهداشت ضمن تشکر از برگزاری جلسه بیان داشت: پرستاری صنعت نفت را  از دیر باز میشناسم  و برای همکاران پرستارم در این سازمان آرزوی موفقیت میکنم .

وی افزود : با تعامل بیشتر  و استفاده از توانمندی های  وزارت بهداشت و وزارت نفت در جهت خدمت به بیماران  میتوانیم تلاش مضاعف داشته باشیم .

دکتر حضرتی ضمن ابراز علاقه مندی برای بازدید از مراکز درمانی سازمان ، پزشکی خانواده ، سیستم تله مدیسین و دیگر توانمندی سازمان گفت : به منظور صدور پروانه صلاحیت حرفه ای پرستاران  سامانه ثبت اطلاعات پرستاران اخیرا رونمایی و راه اندازی شده که در این سامانه اطلاعات  همکاران پرستار  ، اتاق عمل ،هوشبری ، فوریت ها  و کمک پرستاران و کمک بهیاران ثبت خواهد شد و لازم است تمامی همکاران پرستار در کشور در این سامانه ثبت نام کنند .

حضرتی

۵ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۲۲
تعداد بازدید : ۲,۱۶۱

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید