سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ۱۸:۰۳

اخبار

دکتر کلانتری : باید صرفه جویی و مصرف بهینه را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

دکتر فرهاد کلانتری در کمیته راهبردی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز صرفه جویی و مصرف بهینه را در شرایط فعلی کشور ضروری دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر در آخرین کمیته راهبردی بهداشت و درمان اهواز در فصل تابستان دکتر کلانتری با اشاره به افزایش قیمت وسائل و تجهیزات پزشکی گفت باید بیش از گذشته صرفه جویی و مصرف بهینه را سرلوحه کار خود قرار داده و از دستگاه ها و تجهیزات پزشکی بویژه در اتاق های عمل با حساسیت مراقبت کنیم.

رئیس بهداشت و درمان اهواز با اشاره به روز جهانی پیشگیری از خودکشی( دهم سپتامبر) کاهش 20 درصدی تعداد خودکشی ها در ماه را موفقیتی قابل توجه و حاصل تلاش های مجموعه روانشناسی بهداشت ودرمان اهواز دانست و همکاری و تعامل خوب معاونت بهداشت و طب صنعتی ، مرکز سلامت روان ، روانپزشکان ، روانشناسان و بخش های روانپزشکی را عامل مهمی در دستیابی به این موفقیت بیان کرد و خواهان تداوم این تلاش ها و تعاملات شد.

دکتر کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نامگذاری 26 شهریور ماه به نام اورژانس گفت بخش اورژانس یکی از بخش های بسیار مهم بیمارستان است که به طور متوسط ماهانه بین 15 تا 17 هزار مراجعه کننده دارد که از این تعداد بیش از  2500 نفر از آنان بیماران اورژانسی هستند.وی استقرار متخصصین طب اورژانس در این بخش را عاملی مهم در جهت ارتقاء سطح خدمات عنوان نمود.

دکتر بهرام دهقان معاون دارو و درمان بهداشت و درمان اهواز و عضو هیئت مدیره سازمان نیز در این جلسه با اشاره به شرایط اقتصادی فعلی کشورخواهان بازنگری در برخی از فرآیند ها بویژه فرآیند های خرید کالا و خدمات جهت تسریع در فراهم نمودن نیازمندی های واحد های درمانی شد.


کمیته 3
کمیته 2
کمیته 1


۲۷ شهریور ۱۳۹۷ ۱۵:۴۱
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر |
تعداد بازدید : ۹۳۶

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید