سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۲

اخبار

برگزاری ششمین جلسه شورای معین منطقه جنوب غرب کشور

ششمین جلسه شورای معین منطقه جنوب غرب کشور بصورت ویدئو کنفرانس در ماهشهر برگزار شد.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر، ششمین جلسه شورای معین منطقه جنوب غرب کشور به میزبانی بهداشت و درمان منطقه ماهشهر در بیمارستان صنایع پتروشیمی برگزار شد.

دکتر حسن نیسی رئیس سلامت کار و HSE بهداشت و درمان منطقه ماهشهر گفت : در این جلسه که با دستور کار از پیش تعیین شده و با حضور ستاد سلامت کار و HSE در تهران و اعضای شورای معین منطقه جنوب غرب از اهواز، مسجدسلیمان، آبادان، امیدیه، آغاجاری، گچساران و ماهشهر با امکانات صوتی و تصویری از ساعت 9 صبح لغایت 16 برگزار گردید، کلیه مناطق گزارش عملکرد سلامت کار و HSE خود را ارائه دادند و چالشهای موجود مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

وی افزود: این روش برگزاری جلسات برای اولین بار در بهداشت و درمان مناطق جنوب غرب کشور بطور موفق اجرا شد و امید آن می رود تا با تهیه امکانات لازم و زیر ساختهای انفورماتیک در مناطق شاهد اثربخشی بهتر جلسات و کاهش هزینه ها باشیم که امکان ارتباطات و هماهنگی های بیشتر را در پی خواهد داشت.

در پایان دکتر نیسی از تلاش و زحمات بی دریغ همکاران واحد انفورماتیک در ماهشهر و ستاد سازمان که امکان چنین ارتباطی را با حداقل امکانات و زیر ساختها فراهم آوردند تشکر و قدردانی کرد. ضمن اینکه از حضور فعال اعضای محترم شورای معین منطقه جنوب غرب به ریاست دکتر سیدحسن موسوی معاون سلامت بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز نیز تشکر کرد.

 

شورای معین1

شورای معین2

شورای معین3

شورای معین4

شورای معین5

شورای معین6

۲۲ مهر ۱۳۹۷ ۱۱:۰۲
تعداد بازدید : ۹۰۷

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید