سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۴۸

اخبار

در اهواز انجام شد

ارائه برنامه های متنوع بمناسبت هفته سلامت روان

برنامه های متنوع و گسترده ای در جهت افزایش دانش سلامت روان و خدمات روانشناسی در هفته سلامت روان برنامه ریزی و اجرا شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز و ماهشهر، معاونت بهداشتی و مرکز سلامت روان این مرکز با اشاره به اهمیت هفته سلامت روان و اجرای دستورالعمل ارسالی از ستاد سازمان از اجرای برنامه های گسترده به منظور افزایش دانش سلامت روان خبر داد.

دکتر سید حسن موسوی در این بار گفت :  برنامه هایی برای جوانان و خانواده ها در مدارس برنامه ریزی و اجرا شد که مهمترین آنها  برگزاری کارگاه هایی با عناوین خانواده و سلامت روان نوجوان و جوان ، تأثیر فضای مجازی بر سلامت روان نوجوانان و جوانان ، پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر، مهارت های فرزند پروری و دنیای مجازی ، آشنایی جوانان و نوجوانان با پدیده شوم سوء مصرف مواد و مهارت تأمین نشاط و شادابی در دوران جوانی و نوجوانی است.

سبهانی رئیس مرکز مشاوره بهداشت و درمان اهواز نیز در این مورد اظهار داشت :  برنامه های هفته سلامت روان به صورت چهار کارگاه در روز و در مدارس دارای سالن اجتماعات برگزار و به منظور سنجش اثر بخشی از جمعیت هدف ، آزمون پیش و پس جلسه گرفته شد.

وی با تاکید بر میزان اثر بخشی برنامه ها بین 70 تا 94 درصد افزود: برنامه های هفته سلامت روان تا پایان هفته آینده نیز ادامه خواهد داشت.


هفته سلامت 4
هفته سلامت 3
هفته سلامت 2
هفته سلامت 1
سلامت روان 10
سلامت روان 9
سلامت روان 8
سلامت روان 7
سلامت روان 6
سلامت روان 5
سلامت روان 4
سلامت روان 3
سلامت روان 2
سلامت روان 1

۲۵ مهر ۱۳۹۷ ۰۷:۴۰
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر |
تعداد بازدید : ۲,۸۱۴

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید