سال جهش تولید با مشارکت مردم
امروز پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ۱۵:۴۳

اخبار

دکتر کلانتری:مأموریت اصلی ما صیانت از نیروی انسانی صنعت نفت است.

دکتر کلانتری رئیس بهداشت ودرمان اهواز به همراه جمعی از مدیران با حضور در شرکت ملی حفاری ایران با مدیر عامل و مدیران ارشد این شرکت دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بهداشت ودرمان صنعت نفت اهواز مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز با حضور در شرکت ملی حفاری ایران با مدیر عامل و مدیران ارشد این شرکت دیدار کردند.

دکتر کلانتری رئیس بهداشت ودرمان اهواز در این نشست ضمن تبریک انتصاب مهندس سید عبدالله موسوی به سمت مدیر عامل شرکت ملی حفاری خواستار تداوم همکاری های خوب فی مابین شد.وی با بیان اینکه مأموریت اصلی ما صیانت از نیروی انسانی صنعت نفت است گفت سلامت و غربالگری همکاران شاغل در صنعت نفت را برای خود وظیفه می دانیم و برای تمام همکاران با هرنوع رابطه استخدامی در این زمینه برنامه داریم.

دکتر کلانتری در بخش دیگری از سخنان خود گفت بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز در همه حوادث اتفاق افتاده در کنار نیروهای عملیاتی حضوری فعال داشته و در آینده نیز در صورت بروز هر حادثه ای با جدیت حضور خواهد داشت.

مهندس سید عبدالله موسوی مدیر عامل شرکت ملی حفاری نیز در این نشست هم افزایی با مدیران بهداشت و درمان را موجب رشد و بالندگی و تحقق اهداف ملی حفاری در حفظ سلامت نیروهای عملیاتی عنوان کرد و گفت زنجیره تولید نفت زمانی شکل می گیرد که همه اجزاء آن بتوانند به درستی کار کنند و در شرکت ملی حفاری به عنوان یکی از حلقه های مهم این زنجیره پایش سلامت نیروی انسانی بسیار مهم است.

مدیر عامل شرکت ملی حفاری با اشاره به اینکه این شرکت در بیست استان کشور فعال است گفت در راستای پیشگیری،درمان و سلامت در استان خوزستان اولویت اول ما بهداشت و درمان صنعت نفت اهوازاست و کاملا با آن هماهنگ خواهیم بود
ملی حفاری 9
ملی حفاری 4
ملی حفاری 3
ملی حفاری 10
ملی حفاری 8
ملی حفاری 6

۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۳:۴۴
روابط عمومی بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز ماهشهر |
تعداد بازدید : ۱,۰۵۸

نظرات بینندگان

تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید